Zaciekawił mnie ten film, mojego ulubionego kanału:
Chodzi mi o filtr płynu od wspomagania, w filmie pokazany w Peugeocie 406 Coupe w 17min 20s, co o tym myślicie, może by tak wstawić do czołga (tylko mi nie mówcie, że takowy jest w nim, bo się spalę ze wstydu).
Na dniach wymieniam płyn od wspomagania, zauważyłem, że po dłuższym kręceniu zaczyna jakby trochę słabiej wspomagać, może ręce mi się męczą i mi się wydaje ale fakt fatkem, płyn dawno (nie wiadomo kiedy) nie wymieniany, a po uzupełnieniu nieznacznego ubytku poczułem znaczącą różnicę.
Co myślicie o takim filtrze? że tak powiem przy okazji wymiany płynu.
Filtr w układzie wspomagania
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Filtr w układzie wspomagania
Jak miałeś mało płynu to sprawdź czy gdzieś nie cieknie . Wracając do filtru , na pewno nie zaszkodzi , tylko że większość użytkowników zapomina o wymianie płynu to kto by pamiętał o filtrze . Nie sprawdzałem jak jest w Sorento , ale niektóre zbiorniczki mają sitko i odstojnik płynu .
- niki00
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 28 maja 2013, 10:06
- Skąd jesteś: Legnica
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 999999
- Inny Samochód: radiowóz
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Filtr w układzie wspomagania
Minimalny, pocący się wyciek zauważyłem... 2 lata temu, od tego czasu 200 gram dolałem niedawno. Jak przyspieszy wyciek, to trza będzie wyjąć maglownicę i zapewne do regeneracji, puki co wstrzymuję się z tym bo i wiadomo koszt nie mały. Monitoruję sytuację, ale płyn w końcu muszę wymienić.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Filtr w układzie wspomagania
Jak wymieniałem płyn wspomagania , to płukałem i czyściłem zbiorniczki .
- niki00
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: wtorek, 28 maja 2013, 10:06
- Skąd jesteś: Legnica
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 999999
- Inny Samochód: radiowóz
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Filtr w układzie wspomagania
A jak wymieniałeś? w którym miejscu spuszczałeś? bo chyba odpowietrzenie to standardowo, odpalić i zgasić ze trzy razy i trzy razy w lewo i w prawo do oporu kręcimy kierą.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Filtr w układzie wspomagania
Na podnośniku , zdejmujesz przewód powrotu kręcisz kierownicą i najlepiej jednocześnie dolewać płyn , jak zacznie lecieć świeży , to przewód zakładasz odpalasz silnik , i resztę to jak pisałeś .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości