Proszę o pomoc w w/w kwestii. Mam mierną wiedzę na tematy elektroniki, nie bardzo potrafię czytać schematy, ale jestem bardzo uparty. Walczę z elekryką fiata Panda. Poradziłem już sobie z kilkoma innymi problemami metodą prób i błędów, czasem odpinając całą elektrykę i po omacku - żaroweczka i bateryjka - centralny już działa. Zatrzymała mnie wiązka klimatyzacji. Ktoś już tam był i próbował - jest zdublowana wiązka. Cześć kabli została użyta w innym celu, sporo złączek i zmiana koloru kabli.
Forum fiata panda mnie olało.
Zostały mi nierozpoznane 3 przewody prowadzące od czujników wewnątrz kabiny, niektóre zapewne do centralki sterującej, inne do przekaźników, konieczny będzie schemat. Z elektroda.pl nie mogę ściągnąć - bo coś tam z logowaniem i brakiem punktów ...
Tu jest chyba to czego potrzebuję:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic ... l#14906641
Jak by ktoś mógł przepchnać to na fociak@amorki.pl
Chyba że macie inne źródło:
Fiat panda 1,3 multijet, 2011, klima manualna, skrzynia biegów też manualna.
Z góry dziękuję, zapewne osoba która mi pomoże zostanie zasypana serią dalszych pytań...
Niestety muszę uporać się z tematem do piątku, nie zdążę z zamówieniem nowej wiązki, czy kupieniem schematów w wersji papierowej.
Fiat Panda - schematy elektryczne
Moderator: Moderator
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Fiat Panda - schematy elektryczne
Dziękuję bardzo!
No i zaczynają się pytania.
Spodziewam się iż schematy dotyczą wersji benzynowych. Wszystkie kable, oznaczenia dotyczące wnętrza kabiny idealnie pasują, jeśli natomiast chodzi o sygnały przesyłane do/z centralki sterujacej silnikiem (w momencie max obciążenia motoru kompresor ma się odłączyć), są zupełnie inne.
Trochę się boję tam grzebać.
EDYTA
Znalazłem fajną stronę: http://4cardata.info - nie ma się co bać rosyjskiego. Dla aut: Fiat, Lancia, Alfa Romeo.
Super rozpisane schematy, szkice wyjaśnienia, opisy zasad działania - co po czym sygnał odbiera i jakie są reakcje. Można ściągać i drukować.
No i zaczynają się pytania.
Spodziewam się iż schematy dotyczą wersji benzynowych. Wszystkie kable, oznaczenia dotyczące wnętrza kabiny idealnie pasują, jeśli natomiast chodzi o sygnały przesyłane do/z centralki sterujacej silnikiem (w momencie max obciążenia motoru kompresor ma się odłączyć), są zupełnie inne.
Trochę się boję tam grzebać.
EDYTA
Znalazłem fajną stronę: http://4cardata.info - nie ma się co bać rosyjskiego. Dla aut: Fiat, Lancia, Alfa Romeo.
Super rozpisane schematy, szkice wyjaśnienia, opisy zasad działania - co po czym sygnał odbiera i jakie są reakcje. Można ściągać i drukować.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość