Naprawa napędu 4x4 - wytarty wpust wieloklinu

Skrzynie biegów, przeguby, półosie, wszystko co związane jest z przeniesieniem napędu.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
volcan
moja ranga
moja ranga
Posty: 146
Wiek: 45
Rejestracja: niedziela, 6 maja 2018, 10:11
Skąd jesteś: Rzeszów / Jaworzno
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2010
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 235000
Inny Samochód: Ford Fusion
Has thanked: 18 times
Been thanked: 9 times
Kontaktowanie:

Re: Naprawa napędu 4x4 - wytarty wpust wieloklinu

#166 Postautor: volcan » wtorek, 7 listopada 2023, 09:10

siwan pisze:Ciekawe może tego nie ruszałem . Ja zapomniałem o tym takim dużym oringu obudowy skrzyni i musiałem na stary złożyć.


Możliwe, że nie odkręcałeś pompy oleju po prostu :hmm: Ja zdecydowałem się na pełny serwis skrzyni biegów, żeby nie trzeba było już jej więcej wyciągać :kwink:


Wróć do „Układ napędowy i skrzynie biegów Sorento II”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości