Szarpanie na niskich obrotach

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia, układ chłodzenia i wydechowy.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#16 Postautor: Marek » czwartek, 7 października 2021, 19:09

Sądząc po wyglądzie oryginalna jest cieńsza . Tylko przy uszkodzony układzie intercoolera raczej by się nie wkręcał a nie szarpał przy ruszaniu.
Załączniki
wpx_cb34c06c228101bfd2529a7ba3095f00.jpg
wpx_cb34c06c228101bfd2529a7ba3095f00.jpg (74.31 KiB) Przejrzano 1155 razy

szupek
moje konto
moje konto
Posty: 169
Wiek: 37
Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2021, 00:11
Skąd jesteś: ZACZERNIE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kolor: zielony
Przebieg (km.): 120000
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Szarpanie na niskich obrotach

#17 Postautor: szupek » czwartek, 7 października 2021, 22:55

ICek wchodzi do gry, kiedy doładowania są wyższe, wątpię, żeby turbo coś sensownie dmuchało już przy starcie. Poza tym ECU ma dostęp do temp, ciśnienia i jeszcze pewnie dane z przepływomierza jeśli jest, nawet jeśli ICek jest mniejszy, to oprócz mniejszej mocy nic się nie powinno dziać.


Wróć do „Silniki wysokoprężne Sorento II”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości