pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Student_x
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1013
Wiek: 43
Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrno Szary
Przebieg (km.): 307000
Inny Samochód: Voyager RG
Has thanked: 53 times
Been thanked: 50 times
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#16 Postautor: Student_x » niedziela, 23 kwietnia 2017, 10:44

7PK2283 Contitech taki był u mnie. Podejrzewam , że wszystkie od 7PK2268 do 7PK2285 powinny pasować.
Dla tych silników są przypisane te paski dla aut z Klimą, dla aut bez klimy są sporo krótsze :)
Pisałem już w innym wątku jakie długości pasków są dostępne w zależności od producenta :)
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie

Awatar użytkownika
Dzinks
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 42
Wiek: 42
Rejestracja: piątek, 31 marca 2017, 14:47
Skąd jesteś: Piła
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 173000
Inny Samochód: Nissan Qashqai
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#17 Postautor: Dzinks » niedziela, 23 kwietnia 2017, 19:41

Kupie ten najdłuższy 7PK2285, za krótki napewno niebędzie. Mój silnik posiada sprężarkę klimy i wszytkie inne agregaty.Ale ten 7PK2268 to już już dużo mniej, wątpie aby napinacz sobie poradził.

Awatar użytkownika
dream65
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1968
Rejestracja: piątek, 26 lutego 2016, 22:11
Skąd jesteś: Leszno
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 240000
Inny Samochód: Mondeo v6
Has thanked: 8 times
Been thanked: 6 times
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#18 Postautor: dream65 » czwartek, 13 lipca 2017, 13:07

Pozwolę sobie również zadać pytanie w sprawie pasków - przeczytałem wątek, szukałem w IC i wymiary, o których pisali przedmówcy, w ogóle nie występują. Czy w poliftowych te paski są krótsze?
Czy mógłbym prosić o weryfikację i podpowiedź, który pasek będzie pasował do mojego modelu?
Załączniki
Bez tytułu.jpg

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 59
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#19 Postautor: krzysiek ardie » czwartek, 13 lipca 2017, 13:41

Pasek wielorowkowy od 2006-09-18 do 2008-07-24 numer 252124A400 2500 CC - A > SOHC - TCI > DIESEL - DIESEL [ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG , FR COOLER - DUAL FULL AUTO A/CON] zamiennik 252124A401 . :hmm:
pasek.JPG
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
klaw
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 67
Rejestracja: czwartek, 8 czerwca 2017, 17:57
Skąd jesteś: Żywiec
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2002
Kolor: niebieski
Has thanked: 11 times
Been thanked: 3 times
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#20 Postautor: klaw » środa, 27 września 2017, 22:55

Pasek 7PK2285 do około minus 3cm, taka tolerancja napinacza.
Załączniki
KLaw_DSCN1995.jpg

Awatar użytkownika
Student_x
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1013
Wiek: 43
Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrno Szary
Przebieg (km.): 307000
Inny Samochód: Voyager RG
Has thanked: 53 times
Been thanked: 50 times
Kontaktowanie:

Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy

#21 Postautor: Student_x » piątek, 29 września 2017, 10:12

-3 to za dużo , na zdjęciu widze że miarka poszła ok 2-3mm w bok no i z drugiej str. ok. 1-2mm tak że -2cm to jest maks. Nie zapominaj, że podczas pracy silnika napinacz delikatnie pracuje w jedną i w druga stronę. Po za tym , lepiej nie naciągać sprężyny zbyt mocno paskiem, bo może się okazać, ze kolejny pasek i napinacz złom :)
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości