7PK2283 Contitech taki był u mnie. Podejrzewam , że wszystkie od 7PK2268 do 7PK2285 powinny pasować.
Dla tych silników są przypisane te paski dla aut z Klimą, dla aut bez klimy są sporo krótsze
Pisałem już w innym wątku jakie długości pasków są dostępne w zależności od producenta
pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
Moderator: Moderator
- Student_x
- możesz mi ufać
- Posty: 1013
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrno Szary
- Przebieg (km.): 307000
- Inny Samochód: Voyager RG
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 50 times
- Kontaktowanie:
- Dzinks
- awansowałem na
- Posty: 42
- Wiek: 42
- Rejestracja: piątek, 31 marca 2017, 14:47
- Skąd jesteś: Piła
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 173000
- Inny Samochód: Nissan Qashqai
- Kontaktowanie:
Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
Kupie ten najdłuższy 7PK2285, za krótki napewno niebędzie. Mój silnik posiada sprężarkę klimy i wszytkie inne agregaty.Ale ten 7PK2268 to już już dużo mniej, wątpie aby napinacz sobie poradził.
- dream65
- wiem wszystko
- Posty: 1968
- Rejestracja: piątek, 26 lutego 2016, 22:11
- Skąd jesteś: Leszno
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 240000
- Inny Samochód: Mondeo v6
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
Pozwolę sobie również zadać pytanie w sprawie pasków - przeczytałem wątek, szukałem w IC i wymiary, o których pisali przedmówcy, w ogóle nie występują. Czy w poliftowych te paski są krótsze?
Czy mógłbym prosić o weryfikację i podpowiedź, który pasek będzie pasował do mojego modelu?
Czy mógłbym prosić o weryfikację i podpowiedź, który pasek będzie pasował do mojego modelu?
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
Pasek wielorowkowy od 2006-09-18 do 2008-07-24 numer 252124A400 2500 CC - A > SOHC - TCI > DIESEL - DIESEL [ENGINE PACKAGE - VGT REGULAR ENG , FR COOLER - DUAL FULL AUTO A/CON] zamiennik 252124A401 .
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- klaw
- awansowałem na
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek, 8 czerwca 2017, 17:57
- Skąd jesteś: Żywiec
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2002
- Kolor: niebieski
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
Pasek 7PK2285 do około minus 3cm, taka tolerancja napinacza.
- Student_x
- możesz mi ufać
- Posty: 1013
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrno Szary
- Przebieg (km.): 307000
- Inny Samochód: Voyager RG
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 50 times
- Kontaktowanie:
Re: pasek alternatora / wieloklinowy / wielorowkowy
-3 to za dużo , na zdjęciu widze że miarka poszła ok 2-3mm w bok no i z drugiej str. ok. 1-2mm tak że -2cm to jest maks. Nie zapominaj, że podczas pracy silnika napinacz delikatnie pracuje w jedną i w druga stronę. Po za tym , lepiej nie naciągać sprężyny zbyt mocno paskiem, bo może się okazać, ze kolejny pasek i napinacz złom
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości