Zapytam czysto teoretycznie:
1. Co jeszcze należało by wymienić? Komp. Wiązki elektryczne, czy np też zegary? Szukać klocków/części, czy poszukać jakiegoś rozsądnego rozbitka/anglika
2. czy warto?
SWAP crdi 140 na crdi 170
Moderator: Moderator
-
- To ja
- Posty: 332
- Wiek: 41
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2018, 21:48
- Skąd jesteś: Myślenice/Rzeszow
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Inny Samochód: Ford Mondeo
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: SWAP crdi 140 na crdi 170
Chodzi o cały silnik ? Czy tylko podnieść moc ? To drugie to najłatwiej. Klocki, tarcze, zawieszenie jest identyczne.
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: SWAP crdi 140 na crdi 170
Nic się nie stało! Toczymy się dalej.
W silniku klepią popychacze, wał szlifowany, rozrząd nie robiony, turbina też nie, intercooler "popuszcza".
Mam ochotę na "udziwnienie", 170 koni pewnie by mnie bardziej satysfakcjonowało, wydaje się że szkoda czasu i nakładów na reanimację.
Zastanawiam się jakie extra koszty niesie wrzucenie 170 crdi?
Moja przygoda z zamianą silników to era maluchów polonezów, VW golf I generacji...
W silniku klepią popychacze, wał szlifowany, rozrząd nie robiony, turbina też nie, intercooler "popuszcza".
Mam ochotę na "udziwnienie", 170 koni pewnie by mnie bardziej satysfakcjonowało, wydaje się że szkoda czasu i nakładów na reanimację.
Zastanawiam się jakie extra koszty niesie wrzucenie 170 crdi?
Moja przygoda z zamianą silników to era maluchów polonezów, VW golf I generacji...
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11390
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: SWAP crdi 140 na crdi 170
Tylko że w 126p przy zmianie silnika wystarczyło dołożyć trzy przewody. A tu trzeba się trochę napracować. Moim zdaniem prościej i taniej będzie jak sprzedasz i kupisz po lifta.
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: SWAP crdi 140 na crdi 170
Sentymenty! Cóż poradzić!
Mniejsza sens, co należy kupić aby zacząć robotę?
Chciałbym oszacować czas, budżet. Podjąć decyzję czy kupować rozbitka z mocnym sercem, czy poszczególne klocki na Allegro itp.
Mniejsza sens, co należy kupić aby zacząć robotę?
Chciałbym oszacować czas, budżet. Podjąć decyzję czy kupować rozbitka z mocnym sercem, czy poszczególne klocki na Allegro itp.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
-
- moje konto
- Posty: 169
- Wiek: 37
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2021, 00:11
- Skąd jesteś: ZACZERNIE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: zielony
- Przebieg (km.): 120000
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: SWAP crdi 140 na crdi 170
Widzę, że kolega z Herbatkowa, moje praktycznie rodzinne strony ;)
Trzeba się zastanawić jakie są różnice między 140 a 170. Coś mi świta, że tylko turbo będzie inne. Może zrobić program na obecnym motorze a jak zdechnie, to wtedy wymiana na zdrowy słupek z przedlifta.
Trzeba się zastanawić jakie są różnice między 140 a 170. Coś mi świta, że tylko turbo będzie inne. Może zrobić program na obecnym motorze a jak zdechnie, to wtedy wymiana na zdrowy słupek z przedlifta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości