Wtryskiwacze po regeneracji
Moderator: Moderator
-
- To ja
- Posty: 354
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 22 grudnia 2019, 20:44
- Skąd jesteś: Policzna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 295000
- Inny Samochód: volvo xc70 2.5t t5
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Wtryskiwacze po regeneracji
Wtryski po regeneracji co o tym myślicie? Pomiar na cieplym silniku
- Załączniki
-
- IMG_20210904_002938.jpg (297.84 KiB) Przejrzano 1362 razy
-
- IMG_20210904_003035.jpg (292.88 KiB) Przejrzano 1362 razy
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: Wtryskiwacze po regeneracji
Trzeciemu potrzebna 3x większa korekta niż pozostałym.
Wygląda jakby przelewał przez zawór zwrotny.
Test z menzurkami uzupełnił by sprawdzenie wtrysków i pozwoliłby na właściwą diagnozę.
--LG-M320--
Wygląda jakby przelewał przez zawór zwrotny.
Test z menzurkami uzupełnił by sprawdzenie wtrysków i pozwoliłby na właściwą diagnozę.
--LG-M320--
-
- To ja
- Posty: 354
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 22 grudnia 2019, 20:44
- Skąd jesteś: Policzna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 295000
- Inny Samochód: volvo xc70 2.5t t5
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Wtryskiwacze po regeneracji
Sprawdzenie kompresji komputerem ciekawe czy miarodajne sprawdzę po niedzieli manometrem.
Na zimnym silniku korekty wieksze
Na zimnym silniku korekty wieksze
- Załączniki
-
- IMG_20210904_195412.jpg (283.48 KiB) Przejrzano 1291 razy
-
- IMG_20210904_195018.jpg (289.01 KiB) Przejrzano 1291 razy
-
- teraz jestem
- Posty: 505
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Wtryskiwacze po regeneracji
3 miesiące temu szykowałem auto żony na wyjazd na wakacje, silnik 1.6 multijet fiata. Korekty podobnie rozjechane, tylko że na 1 cylindrze. Wyjąłem wtryski i zawiozłem do sprawdzenia, wszystkie miały parametry w normie. Winne okazało się pokaleczone gniazdo wtryskiwacza, tracił kompresję na tym cylindrze i komputer podlewał sobie paliwa żeby to zrekompensować.
Nie jeżdżę tym samochodem na co dzień, wydawało mi się że pracuje ok. Diagnostykę robiłem żeby wykasować inspekcję olejową, do parametrów wtrysków zajrzałem przy okazji. No i dobrze, nie wiem jakby zniósł 17 godzin na autostradzie.
Nie jeżdżę tym samochodem na co dzień, wydawało mi się że pracuje ok. Diagnostykę robiłem żeby wykasować inspekcję olejową, do parametrów wtrysków zajrzałem przy okazji. No i dobrze, nie wiem jakby zniósł 17 godzin na autostradzie.
-
- teraz jestem
- Posty: 460
- Rejestracja: niedziela, 10 listopada 2019, 22:30
- Skąd jesteś: Kraków
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 14 times
Re: Wtryskiwacze po regeneracji
Zamieniłbym wtryskiwacze miedzy 3 a 4 cylindrem i jeszcze raz sprawdził korekty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości