Czy to koniec silnika?
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Czy to koniec silnika?
Sprawdź jeszcze olej czy niema w nim płynu i odwrotnie czy jest olej w zbiorniczku. Z egr jest to teoretycznie możliwe . Możesz chłodniczkę egr ominąć, to znaczy zdjąć z niej dwa przewody wodne i połączyć rurką ze sobą. Tylko o ile pamiętam jest jeden taki układ bez chłodniczki chłodzonej woda. Za gorąco jest na myślenie , zapomniałem dopisać że przy uszkodzonej chłodniczce egr ubywało by płynu w zbiorniczku chłodzenia.
-
- jestem
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek, 4 sierpnia 2020, 18:20
- Skąd jesteś: Głubczyce
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 198000
- Kontaktowanie:
Re: Czy to koniec silnika?
Dziękuję Marku
Płyn czysty, olej czysty tylko cholerne ciśnienie w układzie chłodzenia które utrzymuje się jeszcze chwilę po większym wysiłku i buzuje w zbiorniku wyrównawczym.
Czyli rozumiem że EGR raczej nie jest w stanie tych spalin podać do układu chłodzenia i zrobić ciśnienia? Raczej ustawiać się na wymianę UPG?
Płynu raczej nie ubywa chyba że przeleje się przez zbiorniczek wyrównawczy.
Płyn czysty, olej czysty tylko cholerne ciśnienie w układzie chłodzenia które utrzymuje się jeszcze chwilę po większym wysiłku i buzuje w zbiorniku wyrównawczym.
Czyli rozumiem że EGR raczej nie jest w stanie tych spalin podać do układu chłodzenia i zrobić ciśnienia? Raczej ustawiać się na wymianę UPG?
Płynu raczej nie ubywa chyba że przeleje się przez zbiorniczek wyrównawczy.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek, 4 sierpnia 2020, 18:20
- Skąd jesteś: Głubczyce
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 198000
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości