Cześć
Mam pytanie odnośnie głowicy do Sorento 1 2,5 170km.
Wie ktoś czy w 2.5 170km wychodziło więcej jak jeden rodzaj głowicy ? bo odnośnie 2,5 140km znalazłem na forum ze były 3 rodzaje głowic.
I tu nasuwa się drugie pytanie czym te głowice różniły się 140km a 170km i czy pasują któreś głowice z 140km do 170km (zawory, dźwigienki, popychacze, wałki ).
Z tego co zauważyłem to inne Króciec wodne w 140km i troszkę inna budowa kanałów wodnych koło zaworów.
Ostatnie pytanie dotyczy alternatora czy były w wersji 170km alternatory z Pompą Vacum.
z Góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam
Głowica 2.5 170km
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 26 września 2020, 11:59
- Skąd jesteś: B-B
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
Moja głowica ma taki sam numer jak głowica z poliftowego z 2006r. W 170 konnym jest kilka numeracji głowić ale pokrywają się jako zamienniki, tylko uszczelki pod głowicę występują z większą ilością rozmiarów. Alternatory są bez vacum w poliftowych. Króćce są inne ale to jest osobny element.
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 26 września 2020, 11:59
- Skąd jesteś: B-B
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
dzięki za info pytam bo mam tak namieszane w sorento ze próbuje dojść do tego czy to podchodzi. Sorento z 2008r niby ma mieć 170km(tak jest w dowodzie) osprzet poza alternatorem jest pod 170km (kolektor ssący, turbina) i właśnie Wygląda na to ze głowice mam ze 140km (inny króciec wodny, nie ma pompy vacum z tyłu silnika tylko na alternatorze) wiec jest tam trochę przeróbek z podciśnieniem. ktoś już miał taki patent założony alternator, głowica ?
jeszcze zdj głowic140km
i 170km
dlatego dopytuje czy to podchodzi bo różnice są..
jeszcze zdj głowic140km
i 170km
dlatego dopytuje czy to podchodzi bo różnice są..
Ostatnio zmieniony niedziela, 6 grudnia 2020, 20:52 przez dawd9, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
Głowice mogą być takie same, króciec jest przykręcany osobno, mógł ktoś zmienić. Tylko nie wiem w jakim celu te zmiany , ale to może powiedzieć tylko poprzedni właściciel. A turbo masz ze zmienną geometrią? Możesz podać VIN .
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 26 września 2020, 11:59
- Skąd jesteś: B-B
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
tak jest zmienna geometra. Przed liftem nie było zmiennej geometrii z tego co się dowiedziałem z forum.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 26 września 2020, 11:59
- Skąd jesteś: B-B
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
Remont zrobiony, silnik był w całości w samochodzie , tyle że mam wątpliwości czy głowica jest z 170km Najprawdopodobniej jeszcze raz ja zrzucę i zobaczę jak to wygląda. Bo z wyglądu zewnętrznego są tak małe różnice że Ciężko do tego dojść...a że zdj nie mam to pozostaje tylko ta opcja.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
Słyszałem o jednym Sorento w którym ktoś złożył silnik z dwóch, z polifta i przedlifta . To było na południu Polski .
Nie dało się tego auta naprawić .
Albo to jesteś Ty , albo kupiłeś go niedawno, a tamten ktoś go sprzedał, albo ktoś złożył następne
Ciekawe która to opcja
Nie dało się tego auta naprawić .
Albo to jesteś Ty , albo kupiłeś go niedawno, a tamten ktoś go sprzedał, albo ktoś złożył następne
Ciekawe która to opcja
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
Już Ci piałem że gołe głowice występują zamiennie z przedlftowego w poliftowych. Różnią się króćcami i osprzętem . Wałki rozrządu , zawory, regulatory zaworów również. Nie wiem tylko czy we wszystkich przypadkach . Jak podasz VIN to będzie można sprawdzić jak powinno być u Ciebie.
Andrzej, ale tam chyba chodziło wtryski i oprogramowanie ECU.
Andrzej, ale tam chyba chodziło wtryski i oprogramowanie ECU.
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: sobota, 26 września 2020, 11:59
- Skąd jesteś: B-B
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: Głowica 2.5 170km
A no nie wiem faktycznie kupiłem go niedawno przy czy wiedziałem że jest silnik do roboty więc luz ;p teraz już wiem ze głowica jest z 140 (po starej uszczelce, KOD na głowicy) ale wygląda na To że jest tak jak Marek Mówi że się zamieniają. Co ciekawe gadałem z gościem co regeneruje te głowice i twierdzi że w 170km występowały 2 rodzaje, są prawie identyczne tylko różnią się że jedna ma pompe vacum z tyłu silnika przykre Cana do głowicy,a druga nie bo zrobiona jest jak w 140km (ten pierścień uszczelniający) ;p
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości