czesc
przy ogledzinach silnika zauwazylem urwany przewod podcisnienia. mozecie sprawdzic gdzie to powinno być podlaczone?
urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 18
- Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2020, 16:35
- Skąd jesteś: Łuków
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: YC
- Przebieg (km.): 250000
- Inny Samochód: I30, corsa
- Kontaktowanie:
urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
- Załączniki
-
- FA183405-0BE9-478F-8A71-A950833A1530.jpeg (206.02 KiB) Przejrzano 1774 razy
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Nigdzie . To powinno być zaślepione gumką .
U Ciebie brak końcówki tej gumki.
U Ciebie brak końcówki tej gumki.
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2088
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Potwierdzam, u mnie jest tak samo, zaślepiony kruciec
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
-
- moje konto
- Posty: 162
- Rejestracja: piątek, 17 lipca 2020, 12:57
- Skąd jesteś: DE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Fajnie wymyślone, tak na Janusza, jak by nie mogli nie robić tej końcówki, chyba że jest do czegoś, będzie potrzebna
Kia Sorento 2.5 140Ps Executive BRABUS
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Ta końcówka to jest zabezpieczenie żeby w przypadku wzrostu nadmiernego ciśnienia nie rozerwało vacumpompy tylko zdmuchnęło gumową końcówkę .
Dlatego ona musi być luźno osadzona na końcu krućca .
Dlatego ona musi być luźno osadzona na końcu krućca .
-
- moje konto
- Posty: 185
- Rejestracja: piątek, 29 grudnia 2017, 11:00
- Skąd jesteś: Skierniewice/Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: Bordo
- Przebieg (km.): 241500
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 8 times
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 162
- Rejestracja: piątek, 17 lipca 2020, 12:57
- Skąd jesteś: DE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Jak wypierdzieli śrubę, to wyrwie i uszkodzi przy okazji osprzęt. To dobry patent na złodzieja, alarm na podciśnienie i Sori strzela że śrub
Kia Sorento 2.5 140Ps Executive BRABUS
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
Moim zdaniem tylko w jednym przewodzie jest podciśnienie, w pozostałych krąży olej pod ciśnieniem .
Ale oczywiście mogę się mylić , Choć jak patrzę na rozebraną vacupompę to dużej filozofia tu nie ma .
Ale oczywiście mogę się mylić , Choć jak patrzę na rozebraną vacupompę to dużej filozofia tu nie ma .
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: urwany przewod podcisnienia 2,5 crdi
To jest vacum stosowane w różnych autach, akurat w Sorento ten króciec jest zbędny. I nie strzela.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości