Problem powyżej 3800 obrotów
Moderator: Moderator
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Problem powyżej 3800 obrotów
Postanowiłem trochę S1 przegonić i zauważyłem, że w okolicach 4000 obrotów i gaz na maksa zachowuje się tak jakby ktoś za hak trzymał do tego słyszę tyrkotanie po stronie egr
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Problem rozwiązany egr zaślepiony
- Załączniki
-
- 20190321_093655_768x1024.jpg (698.18 KiB) Przejrzano 1269 razy
- Mucha
- Off-Road
- Posty: 2085
- Wiek: 35
- Rejestracja: środa, 19 grudnia 2018, 22:25
- Skąd jesteś: Raszyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 228000
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 105 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Ale zaślepiłeś EGR i pomogło czy był zaślepiony i dlatego odcinało go przy 3800?
265/75/16 et 25
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
Lift 6 cali
Dzik Dzik Dzik
Jedyny taki w Polsce dzik po Koksie
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Zaślepiłem i pomogło jak widać na foto coś jest krzywo i walił chyba lewe powietrze.
- Załączniki
-
- 20190321_092631_1024x768.jpg (793.51 KiB) Przejrzano 1253 razy
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Dzisiaj rano postanowiłem jeszcze raz sprawdzić czy wszystko ok
I dupa ja mu gaz i wyprzedzam tira iiii zonk trochę ponad 4000 rpm i nie chce iść dalej, odpuściłem trochę gaz przełączył bieg i dałem radę wyprzedzić Być moze powinienem jakieś podciśnienie zaślepić
I dupa ja mu gaz i wyprzedzam tira iiii zonk trochę ponad 4000 rpm i nie chce iść dalej, odpuściłem trochę gaz przełączył bieg i dałem radę wyprzedzić Być moze powinienem jakieś podciśnienie zaślepić
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Masz troszkę inne objawy ale czy czyściłeś filtr w zbiorniku paliwa .
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Był czyszczony rok temu, teraz tylko sprawdziłem czy czasami nie jest zawalony i był czysty.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Diagnostyka komputerowa , sprawdź ciśnienie paliwa , przepływomierz .
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Narazie zaślepiłem podciśnienie od egr do zaworka bo być może bierze jeszcze jakieś lewe powietrze z zaślepionego egr jak jutro rano bedzie robić tak samo to po pracy podłączę kompa i sprawdzę.
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Sprawdzone i najbardziej mnie zastanawia tyrkotanie które dobiega pewnie z zaworka po stronie aku Po pracy wypnę wtyczkę z zaworka i w drodze do domu sprawdzę co się bedzie działo.
- dawtow
- Jestem
- Posty: 244
- Rejestracja: środa, 10 stycznia 2018, 15:45
- Skąd jesteś: Nowy Dwór/Zbąszyń
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 235000
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Problem powyżej 3800 obrotów
Kompa podłączyłem błędów brak Sprawdzona przepływka i z wypietą wtyczką silnik sie wkręca na 2000 rpm i oczywiście pojawiają sie 2 błedy P0100 i P0110.
Aaaa i przypadkiem trafiłem na skubany zaworek co ostatnio po wjechaniu w dziurę przez niego gaz mi przestał reagować
https://photos.app.goo.gl/uxUGWUGwX7NQ3tNXA
Aaaa i przypadkiem trafiłem na skubany zaworek co ostatnio po wjechaniu w dziurę przez niego gaz mi przestał reagować
https://photos.app.goo.gl/uxUGWUGwX7NQ3tNXA
- Załączniki
-
- 20190327_155744_1024x768.jpg (758.52 KiB) Przejrzano 1017 razy
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości