Dym z pod korka oleju i bagnetu
Moderator: Moderator
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2006
- Przebieg (km.): 170000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Dym z pod korka oleju i bagnetu
Witam wszystkich. Jestem nowym szczesliwym(chyba szczęśliwym)posiadaczem kijaneczki 2.5 crdi z 2006r. Niestety po tygodniu śmigania zobaczyłem ze przy odkręconym korku oleju i bagnetu wydobywa się dym oraz zauważyłem nie duże ślady oleju w pokrywie filtra powietrza. Pozatym silnik wydaje mi się ze chodzi dobrze. Mechanik powiedział ze może to być wina turbiny i kazał narazie jeździć. Co o tym sądzicie drodzy koledzy?
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Dlamnie to wygląda na przedmuchy do skrzyni korbowej.
Olej w filtrze powietrza? To pewnie z odmy musi mocno rzygać.
Sprawdź sprężanie na wszystkich cylindrach.
--LG-M320--
Olej w filtrze powietrza? To pewnie z odmy musi mocno rzygać.
Sprawdź sprężanie na wszystkich cylindrach.
--LG-M320--
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Daj VIN zobaczę czy była robiona w nim wymiana podkładek pod wtryskiwaczami w ramach akcji nawrotowej.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2006
- Przebieg (km.): 170000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Dzięki za szybka odpowiedz . Czyli co to znaczy silnik do remontu?. Nr vin podeśle okolo 11godz bo teraz nie mam go przy sobie.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2006
- Przebieg (km.): 170000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Zerknę około południa do tej rury, bo teraz w robocie jestem .A co, mam szukać pęknięć, śladów oleju czy co?
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
To jest jedyne miejsce skąd mógł się dostać olej do filtra powietrza.
W pierwszych krokach sprawdzamy czy rurka jest sucha czy zaolejona.
W pierwszych krokach sprawdzamy czy rurka jest sucha czy zaolejona.
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2006
- Przebieg (km.): 170000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
A więc tak. Rurka z zewnątrz wygląda Ok, w środku jest trochę oleju. Poza tym nic groźnego, nic nie rzuca się w oczy. Nr vin knejc521565626799 i jak bym mógł prosić więcej info z vinu to bym był bardzo wdzięczny.
Koledzy, ktoś ma jakieś jeszcze pomysły z tym dymieniem z pod korka? Czy mam się tym bardzo przejmować, bo szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się remontu silnika robić
Koledzy, ktoś ma jakieś jeszcze pomysły z tym dymieniem z pod korka? Czy mam się tym bardzo przejmować, bo szczerze mówiąc nie uśmiecha mi się remontu silnika robić
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Sprawdź ciśnienie w cylindrach , oraz podkładki pod wtryskami . Poszukaj na forum , jest temat przedmuchu z pod wtrysku pod dekiel zaworów .
-
- awansowałem na
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek, 29 maja 2018, 20:21
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2006
- Przebieg (km.): 170000
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Na sprawdzenie kompresji jestem umówiony z mechanikiem na piątek wieczorem, wspomnę mu o tych uszczelkach. Oby to była jakaś pierdulka a nie np pierścienie bo się załamie
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Sprawdziłem jak to jest u mnie z tym dymieniem spod korka wlewu oleju i bagnetu.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Dym z pod korka oleju i bagnetu
Chciałem sprawdzić po prostu czy u mnie dymi .
Nie ma nawet grama dymu ( to dla mechanika , który by twierdził , że diesel po 300 000 km przebiegu musi dymieć )
Nie ma nawet grama dymu ( to dla mechanika , który by twierdził , że diesel po 300 000 km przebiegu musi dymieć )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości