Wtryskiwacze

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
dredful
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 61
Wiek: 45
Rejestracja: niedziela, 14 marca 2010, 20:46
Skąd jesteś: Łomża
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: srebrny
Kontaktowanie:

Wtryskiwacze

#1 Postautor: dredful » sobota, 19 czerwca 2010, 10:08

Witam
Właśnie wróciłem od mechanika bo zaniepokoiło mnie dymienie , dość intensywne z rury wydechowej.
Po jeździe testowej powiedział że dymienie jest w normie ale dla pewności zrobiliśmy wszystkie możliwe testy w tym wtryskiwaczy, okazało się że 1 i 3 są troszkę przytkane i mechanior powiedział że za jakieś pół roku trzeba pomyśleć o ewentualnej wymianie. Spytałem o regenerację lub coś w tym stylu, powiedział , że to kosztuje o połowę mniej niż wymiana na nowe czyli około 500 zł za szt.
Cena za wymianę dwóch sztuk czyli 2000 zł troszkę przeraża :20 , więc mam pytanie czy jest sens regenerować, czy nie bawić się raczej i wymienić na nowe.

Co do dymienia , to chyba nasiliło się po tankowaniu w Auchan... po zalaniu BP jakby się zmniejszyło...
Pozdrawiam

Update:
Właśnie zadzwoniłem do serwisu diesla , regeneracja itp itd - facet powiedział , że dopóki nie dymi bardzo intensywnie i jeśli nie ma problemów przy rozruchu przy ciepłym silniku to nie ma się czym martwić.
Co wy na to?
Obrazek

one cigarette costs 2 minutes of your life.
one bottle of beer costs 4 minutes of your life.
one working day costs 8 hours of your life.

pawcio
jestem
jestem
Posty: 16
Rejestracja: piątek, 26 marca 2010, 23:50
Skąd jesteś: Mielec
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2006
Kolor: srebrny metalik
Kontaktowanie:

Re: Wtryskiwacze

#2 Postautor: pawcio » sobota, 19 czerwca 2010, 10:51

Proponuję zatankować na Shelu (dolewają dodatki do paliwa) i do tego kup sobie uszlachetniacz do paliwa i dolej przy 2-3 tankowaniach :D

maska

Re: Wtryskiwacze

#3 Postautor: maska » sobota, 19 czerwca 2010, 11:03

Na początek wystarczy uszlachetniacz czyszczący wtryski :) ale warto pomyśleć o regeneracji, ALE TYLKO W DOBRYM ZAKŁADZIE !!!! Admin coś na ten temat wie :( poszukaj na forum to znajdziesz jak i co zrobiono w czołgu Admina, oraz dlaczego.

maska

Re: Wtryskiwacze

#4 Postautor: maska » sobota, 19 czerwca 2010, 11:34

tak trzymaj :) Czasem forumowicze jak ognia boją sie wpisać cokolwiek w szukaj :) dlatego trzeba im czasem pomóc :)

dredful
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 61
Wiek: 45
Rejestracja: niedziela, 14 marca 2010, 20:46
Skąd jesteś: Łomża
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: srebrny
Kontaktowanie:

Re: Wtryskiwacze

#5 Postautor: dredful » sobota, 19 czerwca 2010, 12:19

jeśli chodzi o te uszlachetniacze czyszczące to co polecacie?
Obrazek

one cigarette costs 2 minutes of your life.
one bottle of beer costs 4 minutes of your life.
one working day costs 8 hours of your life.

maska

Re: Wtryskiwacze

#6 Postautor: maska » sobota, 19 czerwca 2010, 12:33

Ja tam stosuję shella :) nie za często, ale od czasu do czasu :)

dredful
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 61
Wiek: 45
Rejestracja: niedziela, 14 marca 2010, 20:46
Skąd jesteś: Łomża
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: srebrny
Kontaktowanie:

Re: Wtryskiwacze

#7 Postautor: dredful » wtorek, 22 czerwca 2010, 20:50

Czy ktoś stosował taki dodatek do paliwa?

Obrazek


Jakieś opinie?
Nie chciałbym wlać jakiegoś dziadostwa i potem żałować
Obrazek

one cigarette costs 2 minutes of your life.
one bottle of beer costs 4 minutes of your life.
one working day costs 8 hours of your life.

Awatar użytkownika
andykon
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 510
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 14:52
Skąd jesteś: PODLASIE
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: SREBRNY METALIK
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Wtryskiwacze

#8 Postautor: andykon » piątek, 9 lipca 2010, 00:17

Wydaje mi się, że jeśli chcesz przeczyścić wtryskiwacze to wystarczy jak zatankujesz V-Powera bez względu na jakiej stacji. Jak wyjeździsz zbiornik to wtryski będą czyste.
Wszelkie dodatki czyszczące, wg mnie zaznaczam, powodują pogarszanie szczelności wtryskiwaczy mogą prowadzić do wypalenia oringów, uszczelniaczy.
Bardzo dobry, niektórzy mówią najlepszy, serwis wtrysków Boscha w Białymstoku jest na ul. Bacieczki 64 tel.85 653 31 52.
Proponuje umów termin niech przynajmniej sprawdzą przelewy.
Ja wymieniałem u nich 2 wtryski, niestety cena nowego za sztukę rok temu wyniosła około 1630zł.
Jak się domyślasz bolało, ale co zrobić :24 :24 . Fachowcy powiedzą Ci czy Twoje dadzą się zregenerować czy też nie.

wikked
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 62
Rejestracja: poniedziałek, 14 czerwca 2010, 20:37
Skąd jesteś: Kraków
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: W PLANACH
Napęd: W PLANACH
Rok: W PLANACH
Kolor: błotny brąz
Kontaktowanie:

Re: Wtryskiwacze

#9 Postautor: wikked » piątek, 9 lipca 2010, 10:59

andykon pisze:Wydaje mi się, że jeśli chcesz przeczyścić wtryskiwacze to wystarczy jak zatankujesz V-Powera bez względu na jakiej stacji. Jak wyjeździsz zbiornik to wtryski będą czyste.
Wszelkie dodatki czyszczące, wg mnie zaznaczam, powodują pogarszanie szczelności wtryskiwaczy mogą prowadzić do wypalenia oringów, uszczelniaczy.

Też się zgadzam z opinią, dobre paliwo to gwarancja poprawnej i bezusterkowej pracy naszych motorów (nie licząc czynnika ludzkiego ;) )


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości