2.5 140km Obroty/Prędkość

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Xors
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 483
Wiek: 38
Rejestracja: czwartek, 29 września 2016, 10:21
Skąd jesteś: Białystok
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: złoty
Przebieg (km.): 155
Inny Samochód: Grand Vitara, AudiTT
Twoje poprzednie Sorento: Sorento 2,4B+G
Has thanked: 5 times
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: 2.5 140km Obroty/Prędkość

#16 Postautor: Xors » poniedziałek, 23 października 2017, 20:19

Zatankuj do pełna i przelicz. Wyjechałeś z tymi kredkami jak blondynka z kawału.
Kupiłam samochod.
Jaki?
Czerwony...
Jak chcesz porównywać jakieś dane w celu zdiagnozowania problemu to zacznij się przykładać i daj coś konkretnego, mierzalnego od siebie.

Awatar użytkownika
Edek112
coś umiem
coś umiem
Posty: 665
Wiek: 34
Rejestracja: niedziela, 16 kwietnia 2017, 00:42
Skąd jesteś: Garbatka letnisko
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 248000
Has thanked: 31 times
Been thanked: 13 times
Kontaktowanie:

Re: 2.5 140km Obroty/Prędkość

#17 Postautor: Edek112 » poniedziałek, 23 października 2017, 20:41

Ha ha ha :) Zatankuje I przelicze. Napisałem tak jak mogłem to wytłumaczyć na tą chwilę, nie zwracałem uwagi ostatnio na to ile pali maszyna. Miałem jedną kreskę powyżej połowy, teraz mam równe pół baku i przejechane 118km więc tak napisałem :roftl: :roftl: :roftl:

jacek2
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 591
Wiek: 56
Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
Skąd jesteś: Kłodzko
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 90
Inny Samochód: hyundai ix 35
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: 2.5 140km Obroty/Prędkość

#18 Postautor: jacek2 » wtorek, 24 października 2017, 08:38

Xors pisze:Edek może masz coś nie halo z hamulcami i Ci zwalnia. Przez to żeby osiągnąć konkretna prędkość musisz wyżej kręcić bo masz większe obciążenie? Jak ze spalaniem masz w normie czy cos wzrosło?


A co ma piernik do wiatraka? przecież to nie automat- jeśli dobrze rozumiem to jest tam skrzynia manualna. a to niema wpływu na zwiększanie obrotów podczas obciążenia....
W tym typie obroty silnika są zawsze przypisane konkretnej wartości prędkości na szybkościomierzu. Chyba że coś jest walnięte, obrotomierz lub szybkościomierz.... :hmm:
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości