P 0088

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
ursus1977
jestem
jestem
Posty: 10
Wiek: 46
Rejestracja: sobota, 13 maja 2017, 19:55
Skąd jesteś: Ruda Śląska
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 328000
Kontaktowanie:

P 0088

#1 Postautor: ursus1977 » poniedziałek, 3 lipca 2017, 08:31

Witam.Mam pytanie czy ktoś z was już przerabiał ten błąd.Jak silnik jest zimny wyskakuje błąd jak wyżej napisane za wysokie cisnienie na listwie i wchodzi w tryb awaryjny.Jeśli podczas jazdy go wykasuje,za 2 albo 3 razem przez interfejs, silnik pracuje jak powinien gdy jest juz troche rozgrzany i potem juz mogę gasić silnik i odpalać i jest ok aż do całkowitego wystygnięcia silnika i znowu ten sam błąd

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 59
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: P 0088

#2 Postautor: krzysiek ardie » poniedziałek, 3 lipca 2017, 11:56

uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości