CIĘŻKO ODPALA I GAŚNIE

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Rysiek126
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 35
Wiek: 39
Rejestracja: niedziela, 30 października 2016, 09:20
Skąd jesteś: Trzcianiec
Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 82000
Kontaktowanie:

Re: CIĘŻKO ODPALA I GAŚNIE

#16 Postautor: Rysiek126 » czwartek, 22 grudnia 2016, 19:54

Na chłopski rozum. Odepnij główny przewód od pompy wysokiego ciśnienia. Sprawdź czy cały czas podawane jest paliwo. Przedłóż przewód najlepiej około metrowym przezroczystym przewodem, to zobaczysz czy z paliwem nie płynie powietrze. Zaworek zwrotny powinien być w pionie, jeżeli jest paliwo a zaworek jest dobry, to nie ma się prawa cofnąć. Powinien być założony miedzy zbiornikiem a filtrem, bo jak nieszczelność masz na filtrze, to dalej będzie kiszka. Jak będzie ok to jedziemy dalej. Powroty z wtryskiwaczy. Że nie ciekną, to nie znaczy że w druga stronę nie poszczają powietrza i jak kolega wyżej pisał ciśnienie na listwie. Kombinować można za darmo. Jak nie pomoże to komp. Sprawdzenie wszystkich czujników, może sygnał na immobilajzer, wtrysk sterujący. Pooglądaj kable. Może coś szarpnąłeś, jak dłubałeś. Co do zasysania pompki w dole, to coś blokuje przepływ. Na pewno nie robiła tego nieszczelność śrubki na filtrze. Tyle mogę wymyślić nie widząc na własne oczy. To nie diesel VW, musi chodzić :tup:

Awatar użytkownika
lol
moje konto
moje konto
Posty: 170
Rejestracja: niedziela, 22 lipca 2012, 22:15
Skąd jesteś: Milanówek
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2006
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 240000
Kontaktowanie:

Re: CIĘŻKO ODPALA I GAŚNIE

#17 Postautor: lol » czwartek, 22 grudnia 2016, 22:14

Sprawdź zawór na listwie, może nie trzymać ciśnienia.

Awatar użytkownika
Student_x
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1013
Wiek: 43
Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrno Szary
Przebieg (km.): 307000
Inny Samochód: Voyager RG
Has thanked: 53 times
Been thanked: 50 times
Kontaktowanie:

Re: CIĘŻKO ODPALA I GAŚNIE

#18 Postautor: Student_x » środa, 28 grudnia 2016, 18:21

Pierwsze pytanie, jaki filtr paliwa założyłeś? Zakładałem w Jeepie deckermana i auto nie chciało jechać. A ostrzegałem go od razu, żeby się nie zdziwił jak pojedzie hehehe Ja tam w ogóle tego dziadostwa nie zakładam. Ostatnio mi auto gasło, wyczyściłem smok zbiornika, i wymieniłem filtra paliwa na Knechta i jak ręką odjął, dzisiaj nawet powyżej 3,5tys cisnąłem i autko jechało i bez dymka :)
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości