Odpala i gaśnie u mechanika.
Moderator: Moderator
- marcinmazury
- jestem
- Posty: 17
- Wiek: 35
- Rejestracja: piątek, 18 listopada 2016, 14:51
- Skąd jesteś: Ełk
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Czarny
- Kontaktowanie:
Odpala i gaśnie u mechanika.
Witam właśnie jestem po wizycie u mechanika i szczerze mówiąc kolana mi się ugięły. Spróbuje wam to jakoś opisać. Miał być gotowy na jutro, ale dzisiaj dostałem telefon, że samochód nie chce odpalić (znaczy się odpala, ale po chwili gaśnie) O mechanice mam zero pojęcia, także chciałbym was się doradzić, bo czekają mnie nie małe koszta. A więc, co było wcześniej do zrobienia w skrócie (wymienić uszczelkę pod głowicą, zregenerować turbosprężarkę, wymiana filtra oleju i wymienić plastikową pokrywę zaworów, ponieważ była pęknięta) Z tego co mówią, że złożyli to wszystko z powrotem i tu psikus, nie chce odpalić. Widocznie musieli na nowo wszystko rozkręcać i szukać przyczyny a okazuje się, że mam urwany kawałek zębatki, powycierane wałki, obudowę i pospawaną dźwigienkę zaworową i powiedzieli mi, że już ktoś musiał wcześniej grzebać przy niej. Załączę wam zdjęcia jak to wygląda. Tylko dziwi mnie jedno, dlaczego wcześniej tego nie zauważyli przed montażem tego wszystkiego. Jak na razie się zastanawiam co z tym dalej robić, do jutra mam im dać znać.Według nich, to może być przyczyną że nie odpala, ale po wymianie tego wszystkiego nie dają mi 100% gwarancji, także jest co rozkminiać. Tak czy siak będą musieli to zrobić, tylko obawiam się na jak długo i czy w ogóle to zrobią. Zaproponowali mi żebym kupił z allegro używaną kompletną głowice http://allegro.pl/show_item.php?item=6572821151#thumb/1 , tylko nasuwa się kolejne pytanie, czy to będzie pasować . Co wy o tym sądzicie? Czy to akurat może być przyczyną tego, że nie odpala, czy coś jeszcze? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi. Pozdrawiam
- Załączniki
-
- spawany element.jpg (208.6 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15419383_1120058211405623_1512310517_o.jpg (223.17 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15417896_1120057554739022_2108384983_o.jpg (148.15 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15417764_1120057834738994_1524005056_o.jpg (311.01 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15409898_1120058168072294_62282270_o.jpg (126.27 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15409874_1120058131405631_728943735_o.jpg (233.92 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15397626_1120057431405701_1877359934_o.jpg (196.99 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15388696_1120057728072338_1807495824_o.jpg (141.97 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15387377_1120057324739045_1129673697_o.jpg (157.84 KiB) Przejrzano 1245 razy
-
- 15354143_1120057678072343_377133812_o.jpg (239.91 KiB) Przejrzano 1245 razy
- decki
- moja ranga
- Posty: 89
- Wiek: 43
- Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2015, 22:21
- Skąd jesteś: mrągowo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: dodge
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Zabierz go z tego warsztatu póki można uratować. Takie szody to raczej wina złego montażu. Nawet ślepy kret by to zauważył. Wg mnie nie po kolei wsadzili mocowania dźwigienek, lub każda odwrotnie(oznaczone są cyframi i strzałkami. Zabierz go do Orła taniej ci wyjdzie nawet z transportem.
kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
- sztaba
- MODERATOR
- Posty: 1895
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 7 stycznia 2016, 16:57
- Skąd jesteś: Suwałki
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: EB
- Inny Samochód: zmota
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 crdi 2003 r
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Trochę nie rozumiem Wszystko było dobrze,ale jak rozebrali i złożyli to już było źle?
K up
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
- decki
- moja ranga
- Posty: 89
- Wiek: 43
- Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2015, 22:21
- Skąd jesteś: mrągowo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: dodge
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Mogli też źle rozrząd ustawić, lub też puścił napinacz bo po zdemontowaniu niemożna go zamontować ponownie i trzeba go wymienić, bo nietrzyma ciśnienia.
Jeśli napinacz nie trzyma ciśnienia luzuje się łańcuch rozrządu, przeskakują oczka na zębatkach i może się zrobić bałagan jak u Ciebie.
Zabierz auto z tego warsztatu już swoje zrobili.
Jeśli napinacz nie trzyma ciśnienia luzuje się łańcuch rozrządu, przeskakują oczka na zębatkach i może się zrobić bałagan jak u Ciebie.
Zabierz auto z tego warsztatu już swoje zrobili.
kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
O kant d..py taka robota,Ty zostaloeś z kłopotem i do Ciebie niestety należy decyzja co dalej. Tak to jest jak niedouki biorą się za robotę
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- decki
- moja ranga
- Posty: 89
- Wiek: 43
- Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2015, 22:21
- Skąd jesteś: mrągowo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: dodge
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Na zdjęciu widzę klucze Yato, to bardziej dla domowych kowali te klucze, niż do warsztatu się nadają. Więc jeśli warsztat operuję takimi kluczami, to odpowiedź już masz. Nie twierdzę że klucze są be, ale sorki, w dobrym warsztacie są dobre klucze. Chociaż jak mówi niemieckie przysłowie, kiepski majster zwali winę na złe narzędzia. Kolego ratuj swoje auto. Ktoś z forum pomoże Ci je zatargać do Orła. Nawet ja, ale najwcześniej w sobotę bo jestem w trasie. Więc chcesz pakować się w koszty? Zastanów się dobrze.
kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Dokładnie.
Spier..lili montaż, może rozrząd źle poskładali. Nawet nie przygotowali dobrze powierzchni pod nową uszczelkę.
Na bank zawory są pogięte - widać świeże ślady na tłokach
Spier..lili montaż, może rozrząd źle poskładali. Nawet nie przygotowali dobrze powierzchni pod nową uszczelkę.
Na bank zawory są pogięte - widać świeże ślady na tłokach
Ostatnio zmieniony czwartek, 8 grudnia 2016, 20:37 przez cezio77, łącznie zmieniany 1 raz.
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- decki
- moja ranga
- Posty: 89
- Wiek: 43
- Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2015, 22:21
- Skąd jesteś: mrągowo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: dodge
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
I skoro wymieniali uszczelkę to blok powinien lśnić jak przysłowiowego psa pewna część pod ogonem, a tam stary nagar...
kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
- marcinmazury
- jestem
- Posty: 17
- Wiek: 35
- Rejestracja: piątek, 18 listopada 2016, 14:51
- Skąd jesteś: Ełk
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Czarny
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
decki pisze:Zabierz go z tego warsztatu póki można uratować. Takie szody to raczej wina złego montażu. Nawet ślepy kret by to zauważył. Wg mnie niepokolei wsadzili mocowania dzwigienek, lub każda odwrotnie(oznaczone są cyframi i stzałkami. Zabierz go do Orła taniej ci wyjdzie nawet z transportem.
Też się nad tym zastanawiałem tylko teraz jak ma flaki na wierzchu musiałbym lawetę aż do warszawy wysyłać a i nie wiem czy wogóle orzeł by się tego podjął ? Jutro spróbuje z nim porozmawiać może coś mi doradzi. Tak patrzę właśnie na te zdjecie 3 i 9 to widać jak by to były świeże ślady . Dużo nie jeździłem nim odkąd ten samochód kupiłem i nikt inny aż tak przy nim nie grzebał.
sztaba pisze:Trochę nie rozumiem Wszystko było dobrze,ale jak rozebrali i złożyli to już było źle?
Też właśnie tego nie rozumiem. Wcześniej ładnie wszystko grało żadnych dziwnych dźwięków , stuków , puków równo chodził a teraz silnik kaput.
- decki
- moja ranga
- Posty: 89
- Wiek: 43
- Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2015, 22:21
- Skąd jesteś: mrągowo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: dodge
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Kolego nie masz co się zastanawiać , zorganizuj tylko lawete przyczepkę dasz na paliwo i jedziemy. Orzeł pomocny więc możesz na niego liczyć jak na większość z forum. A pomyśl jak kupisz nową głowicę? Znów źle złożą , mają już w tym doświadczenie, i znów pierdyknie, i powiedzą że silnik trzeba wymienić.
Twoje pieniądze twoja decyzja, wiem że chciałbyś jak najszybciej mieć już auto gotowe, ale czasem się tak nie da. Chesz się pakować w koszty twoja sprawa, mechanicy będą cie teraz mamić żeby ratować swój tyłek. To nie jest zwykły dyzel w tedeiku. To troche inna maszyna.
Twoje pieniądze twoja decyzja, wiem że chciałbyś jak najszybciej mieć już auto gotowe, ale czasem się tak nie da. Chesz się pakować w koszty twoja sprawa, mechanicy będą cie teraz mamić żeby ratować swój tyłek. To nie jest zwykły dyzel w tedeiku. To troche inna maszyna.
kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
O Orła się nie bój. To jest mistrz reanimacji. Zrobi to z zamkniętymi oczami.
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Z pupy nogi bym powyrywał za taka robotę, dzwoń do Orła i jak się zgodzi załatwiaj transport. Jak zrobisz inaczej to wywalisz kupę kasy w błoto, łajzy pieprzone od grzebania w wieśwagenach.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- marcinmazury
- jestem
- Posty: 17
- Wiek: 35
- Rejestracja: piątek, 18 listopada 2016, 14:51
- Skąd jesteś: Ełk
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Czarny
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Tak też chyba uczynię. Jest duże prawdopodobieństwo, że jak już raz coś im nie wyszło, to też i za drugim razem może im nie wyjść. Jutro robię rozeznanie z lawetami ale pierwsze zadzwonię do orła. Acha, jeszcze jedno pytanie mam do was (Jakie piwo lubi orzeł? ) Bo tak na sucho to nie ma co przyjeżdżać chyba, co? W sumie ten mechanik, co mi to robił jak tylko szefostwo wyszło, mówi do mnie tak "Wie pan, gdyby szefostwo nie naciskało na mnie, to ja bym osobiście nie podjąłbym się tej naprawy" I tak stoję patrzę na niego i myślę "Człowieku gdybym to wiedział wcześniej to bym tobie nie dał nawet spojrzeć na te sorento". Mam nadzieję jeszcze, że uda się orłowi wskrzesić do żywych kijanek Jeszcze raz wielki dzięki za odpowiedzi Niech Sorento będzie z wami
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Mnie tu zastanawia inna rzecz, bo już znam taki widok z autopsji...
Skoro podtarło wałki a podtarło ewidentnie, to jak wygląda dół tego silnika. I gdzie teraz urzęduje brakujący ząb. W pompie?
Według mnie koniecznie zrzucać miskę i oglądać panewki i wał. Jak poleci wał to koszta rosną znacznie.
Turbinę kto regenerował? Nie była podtarta?
Skoro podtarło wałki a podtarło ewidentnie, to jak wygląda dół tego silnika. I gdzie teraz urzęduje brakujący ząb. W pompie?
Według mnie koniecznie zrzucać miskę i oglądać panewki i wał. Jak poleci wał to koszta rosną znacznie.
Turbinę kto regenerował? Nie była podtarta?
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Odpala i gaśnie u mechanika.
Rozumiem złość , na mechaników , sam bym też zabrał z tego warsztatu auto , tylko co z kosztami . Jeżeli to jest oficjalnie działająca firma , to zabezpieczył bym części , porobił zdjęcia , nie pozwolił bym nic zmieniać w aucie i wezwał bym rzeczoznawcę z uprawnieniami . Niech to opisze, i wystąpił bym o zwrot kosztów . A później do Orła .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości