ronin pisze:Turbinę kto regenerował? Nie była podtarta?
Turbina była regenerowana i właśnie szefostwo powiedziało mi, że firma która to regenerowała zauważyła, że jakiś odłamek wbił się w wirnik. To może być ta zębatka zapewne?
Moderator: Moderator
ronin pisze:Turbinę kto regenerował? Nie była podtarta?
marcinmazury pisze:ronin pisze:Turbinę kto regenerował? Nie była podtarta?
Turbina była regenerowana i właśnie szefostwo powiedziało mi że firma która to regenerowała zauważyła że jakiś odłamek wbił się w wirnik. To może być ta zębatka zapewne ?
Marek pisze:Rozumiem złość , na mechaników , sam bym też zabrał z tego warsztatu auto , tylko co z kosztami . Jeżeli to jest oficjalnie działająca firma , to zabezpieczył bym części , porobił zdjęcia , nie pozwolił bym nic zmieniać w aucie i wezwał bym rzeczoznawcę z uprawnieniami . Niech to opisze, i wystąpił bym o zwrot kosztów . A później do Orła .
ronin pisze:marcinmazury pisze:
Turbina była regenerowana i właśnie szefostwo powiedziało mi że firma która to regenerowała zauważyła że jakiś odłamek wbił się w wirnik. To może być ta zębatka zapewne ?
Nie koniecznie, najpierw by musiała trafić w dolot. Tylko jak? Tak czy inaczej mnie martwią ślady podtarcia wałków i koniecznie oglądał bym dół silnika.
A tak na marginesie jeśli podstawy wałków są podtarte a widzę że są to i tak będziesz poszukiwał głowicy a przynajmniej podstaw wałków. Z tego co wiem są nie naprawialne.
cezio77 pisze:Jeśli się pajac wszystkiego wyprze to dawaj jego namiary w wątku o warsztatach, których nie polecamy. Nasmrodzimy
ronin pisze: Mój wytrzymał dłużej a teraz wiem że był załatwiony ......................................
Na pocieszenie powiem ze wszystko da się naprawić, to tylko kwestia zasobności portfela.
decki pisze:Na zdjęciu widzę klucze Yato, to bardziej dla domowych kowali te klucze, niż do warsztatu się nadają. Więc jeśli warsztat operuję takimi kluczami, to odpowiedź już masz. Nie twierdzę że klucze są be, ale sorki, w dobrym warsztacie są dobre klucze. Chociaż jak mówi niemieckie przysłowie, kiepski majster zwali winę na złe narzędzia. Kolego ratuj swoje auto. Ktoś z forum pomoże Ci je zatargać do Orła. Nawet ja, ale najwcześniej w sobotę bo jestem w trasie. Więc chcesz pakować się w koszty? Zastanów się dobrze.
student_x pisze:[...] Co do śladów na tłoku, to sa zagłębienia na zawory, a nie odbite ślady [...]
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości