#28 Postautor: rudi_pl » czwartek, 19 stycznia 2017, 21:43
Powrót syna marnotrawnego!
Dziś odebrałem czołg, zadziwiająco przy -11°C zaskoczył z pierwszego strzała (od wczoraj nie palony). Silnik pracuje inaczej - tak twardo, choć co prawda odkąd go mam nie stał jeszcze tak długo na mrozie - garażowany pod domem i w robocie stoi na hali.
Przejechałem tylko 3km, więc nawet się nie nacieszyłem, temperatury roboczej nie złapał.
Krótki kosztorys:
- wtryski (jak już wcześniej wspomniałem) 2200PLN,
- pompa - wymiana pompki wstępnej oraz 3 zaworków 1050PLN.
- filtr paliwa, płukanie układu, montaż/demontaż pompy 10lON to 450PLN.
Specjalista z Bosh Diesel twierdzi że już ktoś kiedyś grzebał w pompie, gdyż zamontowane "uwżdy" zaworki nie były orginalne. Dodatkowo potwierdził iż to właśnie opiłki są przyczyną zamieszania.
Po drodze do domu zajechałem zapłacić OC, więc wykrzesany jestem z kasy nie mam na paliwo!
Jak zatankuję podzielę sie z Wami wrażeniami z jazdy.
Jednocześnie polecam Perfekt Car Pobiegły, ceny normalne, rzetelna informacja, dotrzymują terminów. Jak sie na czymś nie znają nie biorą się za robotę - a mi się to podoba.
Jak by ktoś potrzebował listwy CR - np do testów, sprawdzenia czy zaworek trzyma, to zapraszam bo mi się została po naprawach i napewno sprawna.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry