vokal pisze:Jak wyglądają spaliny po włączeniu silnika przy braku reakcji na gaz?
Nie masz przypadkiem wtedy czarnej chmury z rury wydechowej?
Może winny być zawór klapy gaszącej, albo sama klapa.
Zero dymu ,wali (jak z dupy misia tatrzańskiego ) czyli normalnie.
Tak samo na zimnym, jak i na ciepłym, po za tym, że po zgaszeniu na gorącym brak reakcji na pedał gazu i za niskie obroty.
Po wprowadzeniu autka w tryb awaryjny, czyli jak już pisałem wcześniej, po wypięciu czujnika temperatury lub czujnika ciśnienia na listwie, pracuje prawie że idealnie.
Według interfejsu CDP+ ciśnienie na listwie na zimnym ok. 320~~ bar, na ciepłym 300-310~~.
Dzisiaj podmieniłem regulator ciśnienia na listwie, różnica ciśnień na listwie -10.
Pozostałe elementy bez zmian.
Pozdrawiam, Przemek.
Może istotne jest to, że jest to wersja 170km oraz AT.