AKTUALNOŚCI

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Problem po wymianie uszczelek

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7050
Wiek: 54
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 319 times
Been thanked: 241 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#31 Postautor: krzysiek ardie » wtorek, 10 września 2019, 22:23

Instrukcja serwisowa mówi wyraźnie aby za każdym razem przykręcać nowe śruby, jak chcesz mieć wtryskiwacz wbity w maskę to próbuj szczęścia :hmm:
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 5754
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 224400
Has thanked: 135 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#32 Postautor: Marek » wtorek, 10 września 2019, 22:47


Awatar użytkownika
gczarkowski1
coś umiem
coś umiem
Posty: 730
Wiek: 44
Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
Skąd jesteś: Mazowieckie
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 190000
Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#33 Postautor: gczarkowski1 » środa, 11 września 2019, 07:04

A więc uszczelki nowe , Kia ładnie odpaliła , równo silnik pracuje , ma swoją moc,139 km na hamowni , nic nie dymi , ale chucha z pod korka dalej :palm: trochę to dla mnie dziwne , ponieważ od wymiany do wymiany oleju nie ubywa , turbo suche jak pieprz ,rura od filtra idealna niema w niej nawet tłustego nalotu , rurka od pokrywy do filtra ,czyli odma wygląda jak by wyszła ze sklepu , teraz już niwiem , drążyć temat dalej, dać spokój? Jeszcze będę się próbował wbić do p.Orła może zdecyduje wziąć czołg na diagnozę , jeżeli nie to trudno ale żaden majster z mojej okolicy łap tam nie wsadzi :mad: jeżeli macie jakieś pomysły to proszę pisać
Pozdrawiam
Grzegorz

KazikW
moja ranga
moja ranga
Posty: 122
Wiek: 54
Rejestracja: czwartek, 19 lipca 2018, 09:24
Skąd jesteś: Warmia
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: jedyny słuszny
Przebieg (km.): 210000
Has thanked: 13 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#34 Postautor: KazikW » środa, 11 września 2019, 11:39

Moc jest, oleju nie ubywa to po co drążyć temat?
Jeśli chcesz mieć 100% pewność to zrób pomiary ciśnienia sprężania na cylindrach.
Korozja I Awarie

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 5754
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 224400
Has thanked: 135 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#35 Postautor: Marek » środa, 11 września 2019, 12:08

Przecież w skrzyni korbowej tworzy się nadciśnienie , po to jest odma żeby odprowadzić to powietrze . Jeżeli zdejmiesz korek a otwór masz większy pod korkiem niż w odmie , to naturalnym jest że część powietrza tamtędy będzie się wydobywać . Zatkaj odmę a poleci jeszcze więcej . Myślę że trochę to Ciebie uspokoi . :)

Awatar użytkownika
gczarkowski1
coś umiem
coś umiem
Posty: 730
Wiek: 44
Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
Skąd jesteś: Mazowieckie
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 190000
Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#36 Postautor: gczarkowski1 » środa, 11 września 2019, 12:32

Wszystko się zgadza, coś tam musi dmuchać , siedzę przed tym samochodem i zachodzę w głowę ,wszystko jest tak jak powinno ,suche ,czyste , lśniące , jest jakieś dmuchanie z pod korka , korek po odkręceniu nie spada , czyli to przełknąć mogę , teraz tak wyciągam bagnet i kilka kropelek wyskoczyło z rurki bagnetu , ku...a już mnie głowa boli :palm:
Pozdrawiam
Grzegorz

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 5754
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 224400
Has thanked: 135 times
Been thanked: 105 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#37 Postautor: Marek » środa, 11 września 2019, 12:47

A gdzie jest powiedziane żeby wyciągać bagnet podczas pracy silnika , przecież w ten sposób odtykasz jeszcze jeden otwór z pod skrzyni korbowej , a że tam jest olej w rurce to zawsze kropelka może polecieć . Jedno co możesz zdobić to sprawdź rurkę odmy , czy jest drożna . A resztę zostaw w spokoju , wszystko masz dobrze .

Awatar użytkownika
gczarkowski1
coś umiem
coś umiem
Posty: 730
Wiek: 44
Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
Skąd jesteś: Mazowieckie
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 190000
Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Problem po wymianie uszczelek

#38 Postautor: gczarkowski1 » środa, 11 września 2019, 13:57

Już sprawdziłem, jest drożna , dzięki za pomoc , więc idę odpoczywać , zrobiłem wszystko co mogłem , mam czyste sumienie :)
Pozdrawiam
Grzegorz


Wróć do „Silniki wysokoprężne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości