Cześć w moim sorento zaczęło coś stukać, zapewne panewki. Przygotowuje się do naprawy tego silnika w związku z czym mam parę pytań.
1. Czy idzie rozebrać cały przedni pas w sorento tak jak audi, bmw ? Czy trzeba silnik targać w górę?
2. Skąd najlepiej kupować panewki aso, allegro, hurtownie? Znalazłem komplet kinga na ebayu za 400$ - trochę drogo wg. mnie chyba, że tyle faktycznie kosztują.
3. Jak wygląda temat swapu 3.5 G6CU na 3.3. Podejdzie bez problemu, ktoś z was to przerabiał?
Wyjęcie 3.5 v6
Moderator: Moderator
-
- teraz jestem
- Posty: 511
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyjęcie 3.5 v6
Jak chcesz zaleczyć tylko panewki korbowe to zrobisz to od dołu. Jeśli chcesz robić coś więcej to wytargaj silnik ze skrzynią. Całego przodu nie zdejmiesz jak w Audi, ale górną część i chłodnice.
Panewki kupisz w cermotor, sklep-kia, allegro, e-pajero i jeszcze wielu miejscach. Koszt ok 300zł za Kinga.
3.5 i 3.3 to dwa inne światy. Do 3.5 jest więcej gratów i naprawisz połowę taniej niż 3.3.
Jak będziesz robił cały silnik to proponuję zamówić na e bayu zestaw naprawczy na ok 1200$, masz tam wszystko łącznie z pompą oleju i tłokami.
Panewki kupisz w cermotor, sklep-kia, allegro, e-pajero i jeszcze wielu miejscach. Koszt ok 300zł za Kinga.
3.5 i 3.3 to dwa inne światy. Do 3.5 jest więcej gratów i naprawisz połowę taniej niż 3.3.
Jak będziesz robił cały silnik to proponuję zamówić na e bayu zestaw naprawczy na ok 1200$, masz tam wszystko łącznie z pompą oleju i tłokami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości