Re: ciężko pali po zagrzaniu
Moderator: Moderator
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: ciężko pali po zagrzaniu
Witajcie. Mam taki problem od pewnego czasu ze swoim sorento 3.5 v6 lpg. Tzn rano pali od strzała a po rozgrzaniu do 90 stopni juz trzeba dluzej kręcić zeby zapaliła. Czy gaz czy sama bena to nie ma różnicy. Jak zgasze i odpalę po min to od strzała ale jak pojde do sklepu i wrócę to już ma problem ale odpala tylko po długim kreceniu. Swiece mam nowe, żadnego błędu. Juz sam nie wiem czego tu sie czepić.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re:
Zamówiłem nowy czujnik położenia przepustnicy. Tamtego mierzyłem i na zapłonie ma 8.85 kohm a bez zaplonu 1.05 kohm. Takze jest uszkodzony.
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
- rings
- teraz jestem
- Posty: 494
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
- Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: CZARNY
- Przebieg (km.): 100000
- Inny Samochód: Kia Venga
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: ciężko pali po zagrzaniu
Też tak miałem. Delikatne dadanie gazu przy zapalaniu pomagalo.
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: dodawanie gazu
Zrobilem próbę z dodawaniem gazu przy rozruchu na cieplym siniku i faktycznie pomaga. Także pompa bedzie szykować sie do wymiany i przy okazji wyczyszczę cały zbiornik bo raczej nikt tam nigdy nie patrzył. A i tez włączyłem na próbę w lpg ciepły start ze odpala mi z gazu jak jest gorący i fakt pali od strzała a na pb musze pokręcić trochę. Dzięki za pomocną radę
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: cisnienie oleju
A mam takie pytanko. Duzo jest roboty i przeróbki żeby założyć sobie czujnik ciśnienia oleju mile widziane jakieś wskazówki lub schemat co za kupić i przerobić.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: ok
Czyli pod niego mogę podlaczyc wskaznik w kabinie i miec oko cały czas na cisnienie jakie jest. Mam rację
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: ciężko pali po zagrzaniu
A to o to Ci chodzi. To nie możesz. Poszukaj na forum są przykłady i zdjęcia.
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Koło pasowe
Mam pytanko. Czy wy tez tak macie jak ja w soim sorento. A mianowicie chodzi mi o kolo pasowe wału. Nie chodzi symetrycznie prosto tylko ma jakieś dziwne zachowanie jak by było krzywe. Zębatkę, kliny, śrubę i kolo pasowe mam założone wszystko nowe z Aso. Nie żaden chińczyk. Jest to mikro widoczne ale jest. Wał prosty. Czy to wina i niedoskonałość fabryczna. Co wy na to
-
- teraz jestem
- Posty: 508
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: ciężko pali po zagrzaniu
Końcówka wału wyrobiona, trzeba trzeba by było wyrównać frezem. Jak masz małe bicie to bym nie ruszał.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: ciężko pali po zagrzaniu
Poprzednie koło miałeś luźnie. Rzeczywiście końcówka wału mogła się wybić.
-
- To ja
- Posty: 391
- Wiek: 38
- Rejestracja: wtorek, 15 czerwca 2021, 21:14
- Skąd jesteś: Dobiegniew
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 245
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Jest ok
Jest wszystko nowe więc nie ruszam. Będę obserwował i jeździł. Jak sytuacja sie powtórzy jak miałem ostatnio ze klin ścięło i śrubę ukręciło w wale to wtedy dam wał do obróbki lub wymienie na nowy wraz z panewkami. To ostateczność.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości