Urwana śrubka mocowania wałka rozrządu 3.5 v6

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Panicz
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 508
Wiek: 39
Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
Skąd jesteś: Siennica
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Has thanked: 3 times
Been thanked: 24 times
Kontaktowanie:

Re: Urwana śrubka mocowania wałka rozrządu 3.5 v6

#31 Postautor: Panicz » piątek, 23 kwietnia 2021, 18:42

Od 3 tygodni jeżdżę po całej operacji, zrobiłem ponad 2tys km i jak narazie wszystko jest ok. Miałem zrobić jakąś fotorelacje, ale nie miałem już czasu, sił i ogólnie wyszło tak, że mam tylko pare zdjęć. Dzięki wszystkim za pomoc i postaram się pomóc jak ktoś będzie robił coś podobnego.
Dla potomnych, blok i wał z silników mitsubishi jest taki sam jak w kia. Korbowody z mitsu mają takie same wymiary, jednak są dużo cieńsze niż w kia. Tłoki z mitsu DOHC są prawie takie same (inne pasowanie swożnia), z SOHC są niższe i wklęsłe (dobre pod turbo :kwink: ), z GDI są wypukłe (GDI ma chyba też grube korby jak kia). Mając dobrego tokarza można pokusić się o dopasowanie do sorento i zrobić bardziej doprężony silnik.
Pompa oleju różni się od kia, ale kształt ma taki sam i prawdopodobnie by podeszła. Magistrala wodna taka sama, czujniki wału i wałka też.
Wtryski benzyny inne, miska też.
Mitsu ma fajny mały kolektor dolotowy, jest szansa by wpasować go do sorento i wkońcu byłby normalny dostęp do np świec. Będę miał wene to o tym pomyśle.


Wróć do „Silniki benzynowe i LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości