Pomiar ciśnienia paliwa w układzie w silniku 3.3
Moderator: Moderator
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Pomiar ciśnienia paliwa w układzie w silniku 3.3
Jak zmierzyć i jaki wartości powinien pokazać zegar do mierzenia ciśnienia paliwa? Czy w listwie wtryskowej w tym modelu jest jakiś króciec do podpięcia się zegarem?
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Pomiar ciśnienia paliwa w układzie w silniku 3.3
3.8 bar przy oryginalnej pompie . Chyba że założony jest zamiennik to może być 3 bar . Króćca niema . Trzeba się wpiąć trójnikiem lub tylko pod przewody pompy .
-
- coś umiem
- Posty: 749
- Rejestracja: sobota, 9 marca 2019, 13:54
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Złoty/beżowy
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 68 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: Pomiar ciśnienia paliwa w układzie w silniku 3.3
Dzięki Marek za info. Jutro pomierzę. Pozostaje pytanie czy 3 bary są wystarczające aby silnik działał prawidłowo. Pisałem w innym poście, że nie widzę różnicy podczas jazdy z pompą 3-barową ale jak się okazało odcięty był wtedy regulator ciśnienia.
Sorento to nie samochód, to sposób na nudę
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Pomiar ciśnienia paliwa w układzie w silniku 3.3
jak ciśnienie jest niższe niż zadane to regulator się nie otworzy i tyle. Jak nie wiesz czy jest sprawny, to podłącz ciśnienie do pompy paliwa (od góry studzienki) i zacznij pompować. zobaczysz przy ilu barach zacznie upuszczać. Nie ma różnicy czy bedzie to powietrze czy paliwo. Zobaczysz też jaka jest szczelność układu. Na paliwie sprawna studzienka powinna utrzymać ciśnienie przez kilka minut, na początku spada gwałtownie, ale przy 1 barze powinno zatrzymać się na dłużej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości