3,3 Nie odpala
Moderator: Moderator
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
3,3 Nie odpala
Na początku silnik odpalał od strzału, nawet nie trzeba było kręcić dwóch obrotów. Po jakimś czasie trzeba było zakręcić dwukrotnie. Aż pewnego razu nad morzem, trzeba było kręcić i kręcić by zapalił, myślałem, że nadmiar wilgoci. Później było coraz gorzej. Jak by chciał zaskoczyć, ale nie mógł. Warsztat - diagnoza, dokumentnie zalewa świece. Posprawdzali co mogli, wszystko ok. Polegli na zdiagnozowaniu, co może być przyczyną zalewania. Jak już odpalił ( objawy zalania ) i nagrzał się to odpalał za każdym razem bez problemu. Zaczynało się dopiero jak ostygł. Co możecie poradzić?
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
przyczyn może byc kilka
np za wysokie ciśnienie paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia który leje podciśnieniem w kolektor, obecność LPG, temperatura widziana przez komputer silnika... Jak warsztat sobie nie radzi z tak prostą usterką, to pozostaje się tylko rozpłakać. Na początek można podstawić inny przepływomierz, bo on ma bardzo duży wpływ na dawkę startową i jest na wierzchu. Możesz spróbować go odłączyć i sprawdzić czy będzie odpalał. Może mieć niestabilne wolne obroty jak coś.
np za wysokie ciśnienie paliwa, uszkodzony regulator ciśnienia który leje podciśnieniem w kolektor, obecność LPG, temperatura widziana przez komputer silnika... Jak warsztat sobie nie radzi z tak prostą usterką, to pozostaje się tylko rozpłakać. Na początek można podstawić inny przepływomierz, bo on ma bardzo duży wpływ na dawkę startową i jest na wierzchu. Możesz spróbować go odłączyć i sprawdzić czy będzie odpalał. Może mieć niestabilne wolne obroty jak coś.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Uszkodzony czujnik temperatury ,tak jak pisał diodalodz . Lub regulator ciśnienia paliwa . Zaraz a w tym warsztacie nie maja sprzętu diagnostycznego ?
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Sprzęt mają, przez tel mówili, że sprawdzali wtryski, siłę wtrysku,kąt wyprzedzenia i to co mogli ( chyba nic nie pomyliłem ). W poniedziałek przekażę im Wasze spostrzeżenia i będziemy patrzeć co dalej. Przed wyjazdem do nich, zapalił po pięćdziesiątym kręceniu. Zajmują się pełną obsługą samochodów
MOTO-LIFE Autoserwis Serwis Samochodowy
Ponieważ poprzedni mechanik również nie dał rady, miałem nadzieję, że oni coś poradzą. Do Kia serwis w Opolu nie jechałem, słysząc niezbyt dobre opinie.
MOTO-LIFE Autoserwis Serwis Samochodowy
Ponieważ poprzedni mechanik również nie dał rady, miałem nadzieję, że oni coś poradzą. Do Kia serwis w Opolu nie jechałem, słysząc niezbyt dobre opinie.
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Motolife w dawnej Ceramie, chyba nie zbyt fortunnie wylosowałeś warsztat. Elektrotechnika Samochodowa Michał Roskosz ul Opolska 41, 46-060 Boguszyce, telefon: 604 350 180 jeżeli się podejmie to powinno być dobrze, łebski facet.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Dzwoniłem- nie przyjmie. A czy ktoś zna ten warsztat z Wrocławia, czy można polecić https://japantech.pl/
Jak podałem (przez tel.) objawy, pierwsza odpowiedź - luźny łańcuch, żadne z wyskakujących błędów nie podaje przyczyny (pokazuje tylko wypadanie zapłonu). Powiedzieli,, że po diagnozie powiedzą co i za ile. A czy luźny łańcuch może być przyczyną zalewania świec? Wydaje mi się, że nie.
Jak podałem (przez tel.) objawy, pierwsza odpowiedź - luźny łańcuch, żadne z wyskakujących błędów nie podaje przyczyny (pokazuje tylko wypadanie zapłonu). Powiedzieli,, że po diagnozie powiedzą co i za ile. A czy luźny łańcuch może być przyczyną zalewania świec? Wydaje mi się, że nie.
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
a robiłeś test z LPG ?
Odepnij elektrozawór od parownika i wypal gaz do zera. Będziesz miał 1 opcję mniej.
Odepnij elektrozawór od parownika i wypal gaz do zera. Będziesz miał 1 opcję mniej.
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Jak będę odbierać auto od nich dokładnie popytam. Coś mówili o gazie, ale czy próbowali odłączyć, nie wiem. Czekam na odpowiedź z kolejnego "poleconego" zakładu, czy się podejmą i zobaczymy co dalej. Nie mam odpowiednich kwalifikacji ani warunków u siebie do takiej roboty.
Gazownik mówił, że wystarczy zakręcić zawór przy butli, wypalić i zobaczyć co się dzieje na benzynie.
Gazownik mówił, że wystarczy zakręcić zawór przy butli, wypalić i zobaczyć co się dzieje na benzynie.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Dokładnie , zakręć zawór , wyjeździj gaz który znajduje się w przewodach i rano sprawdź jak będzie odpalał .
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
diodalodz pisze:przyczyn może byc kilka
uszkodzony regulator ciśnienia który leje podciśnieniem w kolektor
Ależ to będzie oczywiście ta przyczyna...
Właśnie walczyłem w innym aucie z dokładnie takimi samymi problemami i oczywiście był walnięty ten regulator.
Sprawa perfidna, uszkodzenie mechaniczne, więc nie wyjdzie na żadnej diagnostyce komputerowej.
Nie ma się co dziwić, że KIA poległa na tym...
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Właśnie, butla pod spodem. Wydaje mi się, że jesteśmy na dobrym tropie. Czy może mi ktoś powiedzieć, jakaś fotka, gdzie znajduje się ten reduktor
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości