Witajcie.
Demontował ktoś z Was może obudowę filtra oleju razem z chłodnicą w 3.3 v6 ?
W mojej kia spotkała mnie niemiła niespodzianka i okazało się że niemiec nie dbał.
Rozłupałem już kolektory, łącznik kolektorów i wszystko w koło i jutro ściągam dalej. Czeka mnie strzelanina z blokiem termostatu bo słaby dostęp.
Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju
Moderator: Moderator
- orzeł
- MODERATOR
- Posty: 1276
- Wiek: 58
- Rejestracja: środa, 23 stycznia 2013, 22:50
- Skąd jesteś: PIASECZNO
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Inny Samochód: Hyundai Grandeur
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5 V6 wersja USA
- Been thanked: 21 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju
A to nic nowego mój post o wymianie rozrządu w 3,8 z przed kilku lat jest zaopatrzony w identyczne zdjęcie
Udzielam się w bardzo ograniczonym zakresie.
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju
Wyciągałeś podstawę filtra ?
EDIT
Już wiem ;) czeka mnie wyjęcie silnika. Dzisiaj wymontowałem cały osprzęt, obudowę termostatu, rury wiązki ecy. Brakue 1 cm między głowicami by wyjąć podstawę.
Trudno. wyjmę silnik, posprawdzam napinacze ślizgi i łańcuchy, wkleję miskę i będzie.
Jedyne co mnie ciekawi czy są jakieś tematy przy wyjmowaniu silnika, ale pewnie nikt nie wie na tym forum, a szkoda ...
Kolego nie piszemy kolejnego postu pod swoim, należy edytować pierwszy i w nim dopisać, to co chcemy dopowiedzieć. Opcja edycji to przycisk z ikoną ołówka, znajdujący się w prawym górnym rogu postu
EDIT
Już wiem ;) czeka mnie wyjęcie silnika. Dzisiaj wymontowałem cały osprzęt, obudowę termostatu, rury wiązki ecy. Brakue 1 cm między głowicami by wyjąć podstawę.
Trudno. wyjmę silnik, posprawdzam napinacze ślizgi i łańcuchy, wkleję miskę i będzie.
Jedyne co mnie ciekawi czy są jakieś tematy przy wyjmowaniu silnika, ale pewnie nikt nie wie na tym forum, a szkoda ...
Kolego nie piszemy kolejnego postu pod swoim, należy edytować pierwszy i w nim dopisać, to co chcemy dopowiedzieć. Opcja edycji to przycisk z ikoną ołówka, znajdujący się w prawym górnym rogu postu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości