Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia. Również układ chłodzenia i wydechowy

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
diodalodz
Jestem
Jestem
Posty: 1046
Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 155000
Inny Samochód: Opirus
Has thanked: 13 times
Been thanked: 54 times
Kontaktowanie:

Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju

#1 Postautor: diodalodz » niedziela, 5 listopada 2017, 17:22

Witajcie.
Demontował ktoś z Was może obudowę filtra oleju razem z chłodnicą w 3.3 v6 ?
W mojej kia spotkała mnie niemiła niespodzianka i okazało się że niemiec nie dbał.
Rozłupałem już kolektory, łącznik kolektorów i wszystko w koło i jutro ściągam dalej. Czeka mnie strzelanina z blokiem termostatu bo słaby dostęp.
OL1.jpg
OL2.jpg

Awatar użytkownika
orzeł
MODERATOR
MODERATOR
Posty: 1276
Wiek: 58
Rejestracja: środa, 23 stycznia 2013, 22:50
Skąd jesteś: PIASECZNO
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: silver
Inny Samochód: Hyundai Grandeur
Twoje poprzednie Sorento: 3,5 V6 wersja USA
Been thanked: 21 times
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju

#2 Postautor: orzeł » niedziela, 5 listopada 2017, 21:43

A to nic nowego mój post o wymianie rozrządu w 3,8 z przed kilku lat jest zaopatrzony w identyczne zdjęcie
Udzielam się w bardzo ograniczonym zakresie.
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem

Obrazek

diodalodz
Jestem
Jestem
Posty: 1046
Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 3.3 V6 (248KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 155000
Inny Samochód: Opirus
Has thanked: 13 times
Been thanked: 54 times
Kontaktowanie:

Re: Silnik 3.3 v6 obudowa filtra oleju

#3 Postautor: diodalodz » niedziela, 5 listopada 2017, 21:54

Wyciągałeś podstawę filtra ?

EDIT
Już wiem ;) czeka mnie wyjęcie silnika. Dzisiaj wymontowałem cały osprzęt, obudowę termostatu, rury wiązki ecy. Brakue 1 cm między głowicami by wyjąć podstawę.
Trudno. wyjmę silnik, posprawdzam napinacze ślizgi i łańcuchy, wkleję miskę i będzie.
Jedyne co mnie ciekawi czy są jakieś tematy przy wyjmowaniu silnika, ale pewnie nikt nie wie na tym forum, a szkoda ...

Kolego nie piszemy kolejnego postu pod swoim, należy edytować pierwszy i w nim dopisać, to co chcemy dopowiedzieć. Opcja edycji to przycisk z ikoną ołówka, znajdujący się w prawym górnym rogu postu


Wróć do „Silniki benzynowe i LPG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości