Sorento III bardziej sportowa
Moderator: Moderator
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Sorento III bardziej sportowa
Podam kilka najnowszych informacji od producenta Kia Sorento
Kia Sorento produkowane jest w Korei w Hwaseong, 55 kilometrów na południe od Seulu,
W tej chwili jest produkowana III generacja tego popularnego pojazdu rekreacyjnego, którego sprzedaż szacuje się na ponad 2.070.000 sztuk od czasu jego debiutu w początku 2002 roku.
Sprzedaż planowana jest na ok 5000 sztuk miesięcznie .
Cena Kia Sorento III w Korei Południowej wynosi 26,810 dolarów od najtańszej wersji ( 2.0L E-VGT) do 33670 dolarów za edycję specjalną (3.3L V6 GDI znany jako Lamba II lub G6DH, 294 KM przy 6000 obrotach na minutę.
Wkrótce przedstawię test najsilniejszego modelu ze stajni Sorento który odbył się w Chicksaw National Recreation Area nad jeziorem Arbuckles w Oklahomie.
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
- dynamic
- To ja
- Posty: 395
- Wiek: 45
- Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
- Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 215000
- Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
- Kontaktowanie:
- lol
- moje konto
- Posty: 170
- Rejestracja: niedziela, 22 lipca 2012, 22:15
- Skąd jesteś: Milanówek
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2006
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Kontaktowanie:
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Tragedia Producencie Sorento z każdą kolejną generacją pogrążają ten model.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Z prawdziwego czołgu została już tylko nazwa .
Przynajmniej nie marzy mi się nowy model.
Przynajmniej nie marzy mi się nowy model.
- zimny
- moje konto
- Posty: 187
- Wiek: 39
- Rejestracja: środa, 6 czerwca 2012, 13:20
- Skąd jesteś: Wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 130000
- Inny Samochód: X5 E70 40d
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Mnie tam nie dziwi, że idą w takim kierunku a nie innym. Taki rynek, takie wymogi.
Potrzeba na auta na ramach ze zwiększonymi zdonlościami terenowymi schodzi na margines.
Ma być sportowo, wygodnie i miło dla oka, to się sprzedaje. Ktoś chce terenówke to kupuje coś innego z GB, DE albo Japonii.
Spróbowali z Sorento I wejść w terenówki, ale szybko się zorientowali, że to nie ma przyszłości.
Rynek jest opanowany przez innych producentów i z czysto ekonomicznego punktu widzenia zbyt drogie by było plasowanie marki jako producenta aut terenowych.
Stąd dwójka jest już miękka i VAN-owata.
Pomijam już fakt, że głównym rynkiem jest US na którym królują SUV-y, wygodno-autostradowe.
Potrzeba na auta na ramach ze zwiększonymi zdonlościami terenowymi schodzi na margines.
Ma być sportowo, wygodnie i miło dla oka, to się sprzedaje. Ktoś chce terenówke to kupuje coś innego z GB, DE albo Japonii.
Spróbowali z Sorento I wejść w terenówki, ale szybko się zorientowali, że to nie ma przyszłości.
Rynek jest opanowany przez innych producentów i z czysto ekonomicznego punktu widzenia zbyt drogie by było plasowanie marki jako producenta aut terenowych.
Stąd dwójka jest już miękka i VAN-owata.
Pomijam już fakt, że głównym rynkiem jest US na którym królują SUV-y, wygodno-autostradowe.
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Ale mimo wszystko szkoda, że w 2009 r. skończyła się przygoda Kii z off-roadem.
- stella997
- wiem wszystko
- Posty: 1523
- Wiek: 54
- Rejestracja: niedziela, 18 września 2011, 20:28
- Skąd jesteś: Błonie koło Wawa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 160000
- Inny Samochód: 307, Vitara,Sportage
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Osobówka chyba tylko do miasta i faceci w gajerach i to chyba będzie tylko te-renówka
Prezes-Dyktator KSA, SDA,MODY tel alarmowy +48501143779
- dynamic
- To ja
- Posty: 395
- Wiek: 45
- Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
- Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 215000
- Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
No fakt faktem, ale w teren to to nie pojedzie. Ale tak jak wspomniano wcześniej, to już tylko lanserka do miasta. Czyli nowy Sorenciak będzie robił za plaskacza a Stary jako wóz przetrwania
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
- Przemek1979
- moja ranga
- Posty: 82
- Wiek: 45
- Rejestracja: poniedziałek, 23 czerwca 2014, 18:25
- Skąd jesteś: Sulechów
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2001
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 314569
- Inny Samochód: C 5
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
No i stało się.
Kia tez została zmuszona do zrobienia SUV-a dla tłustych amerykanów do tam jest główny rynek.
Zastanówmy się jednak nad konkurencją, co mamy obecnie na rynku z samochodów Terenowych ?
Land Rover Freelander? Ceny od 150 - 250 tyś. ale czy prawdziwy terenowy ?
Suzuki GR bez ramy ale napędy są ok. Cena 90-150 tyś.
Mitsubishi Outlander SUV
Citroen C-Crosser - SUV to samo co Outlander i Peugeot 4007
Subaru Forester najlepsze napędy, ale prześwit jak u mnie w portfelu.
Ford ? Nie.
Mercedes ML ? Nie.
Jeep Wrangler - Tak.
Co wy o tym sadzicie ?
Kia tez została zmuszona do zrobienia SUV-a dla tłustych amerykanów do tam jest główny rynek.
Zastanówmy się jednak nad konkurencją, co mamy obecnie na rynku z samochodów Terenowych ?
Land Rover Freelander? Ceny od 150 - 250 tyś. ale czy prawdziwy terenowy ?
Suzuki GR bez ramy ale napędy są ok. Cena 90-150 tyś.
Mitsubishi Outlander SUV
Citroen C-Crosser - SUV to samo co Outlander i Peugeot 4007
Subaru Forester najlepsze napędy, ale prześwit jak u mnie w portfelu.
Ford ? Nie.
Mercedes ML ? Nie.
Jeep Wrangler - Tak.
Co wy o tym sadzicie ?
- JarekJas
- awansowałem na
- Posty: 71
- Wiek: 51
- Rejestracja: poniedziałek, 15 września 2014, 18:58
- Skąd jesteś: Swarzędz
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 180000
- Inny Samochód: Ford Mondeo MK3
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Przez to że dopiero kupiłem Sorento, to jeszcze nie tęsknię za zmianą. Nowa Sorento jak na Suv-a wygląda super. Koreańczycy cały czas pokazują, że dążą do lepszego od konkurencji i niestety nie można się spodziewać że nie będą robić aut które można sprzedać na rynku, zwłaszcza amerykańskim.
ML jak każdy Merc niestety jest teraz tak naszpikowany elektroniką, że za chwilę zabraknie prądu do jazdy. Nowym Jeep' em lansują się ludziska co raczej tylko na krawężnikach testują. Mnie ogólnie strasznie drażni przesyt elektroniki na pokładzie, pomimo że serwisuję elektronikę (na szczęście nie samochodową).
Moja Sorcia z 2009 jest dla mnie za surowa, bo przy manualnej skrzyni napędy sprawdzają się tyko poza drogą. Czekam z niecierpliwością na zimę aby się przekonać jak to jest z tylnym napędem.
Gdybym miał kasę, to bym kupił nową Sorcię by nią jeździć na co dzień po autostradach, a w wolnym czasie obecnym czołgiem.
JarekJas
ML jak każdy Merc niestety jest teraz tak naszpikowany elektroniką, że za chwilę zabraknie prądu do jazdy. Nowym Jeep' em lansują się ludziska co raczej tylko na krawężnikach testują. Mnie ogólnie strasznie drażni przesyt elektroniki na pokładzie, pomimo że serwisuję elektronikę (na szczęście nie samochodową).
Moja Sorcia z 2009 jest dla mnie za surowa, bo przy manualnej skrzyni napędy sprawdzają się tyko poza drogą. Czekam z niecierpliwością na zimę aby się przekonać jak to jest z tylnym napędem.
Gdybym miał kasę, to bym kupił nową Sorcię by nią jeździć na co dzień po autostradach, a w wolnym czasie obecnym czołgiem.
JarekJas
- dynamic
- To ja
- Posty: 395
- Wiek: 45
- Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
- Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2007
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 215000
- Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III bardziej sportowa
Jak jest zimą z tylnym napędem, hmm .... odpowiedz prosta, jest zajeb.......cie
Jak masz wprawę za kołkiem, to jazda na śniegu to bajka Wejścia bokiem proponuję potrenować na piaszczystych drogach, jedziesz 40-50 km/h widzisz zakręt to redukcja i gaz, i boczek, po prostu bajka
Jak masz wprawę za kołkiem, to jazda na śniegu to bajka Wejścia bokiem proponuję potrenować na piaszczystych drogach, jedziesz 40-50 km/h widzisz zakręt to redukcja i gaz, i boczek, po prostu bajka
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości