Sorento III - prezentacja
Moderator: Moderator
- KRISKRAK
- To ja
- Posty: 327
- Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
- Skąd jesteś: KRAKÓW
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 249000
- Inny Samochód: ford
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Idąc w ślady kolegi Alkraka i ja zamieniłem auto na najnowszą Kia -Sorento III .
Nie była to zamiana na auto zastępcze za zostawione w serwisie.
Nowa Kia tez jest czarna i w najbogatszym wyposazeniu XL.
Nowa Sorcia jest dłuższa ok 15 cm co widać na zdjęciach , a wybrzuszenia na masce polepszają widoczność obrysu auta gdy siedzimy za kierownicą.
Najbardziej przydatnymi nowościami są miniatury znaków ograniczenia prędkosci wyświetlane na desce rodzielczej . Oczywiscie jest to sterowane przez nawigację.
Drugim bajerem jest 3 stopniowa wentylacja siedzeń skórzanych. Naprawdę w upały tego lata jest niezastapiona. Nie kleimy się do dwukolorowej skóry na siedzeniach.
Nie była to zamiana na auto zastępcze za zostawione w serwisie.
Nowa Kia tez jest czarna i w najbogatszym wyposazeniu XL.
Nowa Sorcia jest dłuższa ok 15 cm co widać na zdjęciach , a wybrzuszenia na masce polepszają widoczność obrysu auta gdy siedzimy za kierownicą.
Najbardziej przydatnymi nowościami są miniatury znaków ograniczenia prędkosci wyświetlane na desce rodzielczej . Oczywiscie jest to sterowane przez nawigację.
Drugim bajerem jest 3 stopniowa wentylacja siedzeń skórzanych. Naprawdę w upały tego lata jest niezastapiona. Nie kleimy się do dwukolorowej skóry na siedzeniach.
- Załączniki
-
- Sorento I i III
- sorento 019.jpg (146.26 KiB) Przejrzano 2585 razy
-
- Sorento III
- sorento 001.jpg (140.16 KiB) Przejrzano 2585 razy
-
- Różnica w długości Sorento I i III
- sorento 016.jpg (118.4 KiB) Przejrzano 2585 razy
-
- Trzystopniowa wentylacja siedzeń
- sorento 005.jpg (127.47 KiB) Przejrzano 2585 razy
-
- Znaki prędkosci
- sorento 033.jpg (101.9 KiB) Przejrzano 2585 razy
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
No tak,ale to nowe Sorento to w zasadzie podwyższone kombi z dopędzaną tylną osią. Równie dobrze mógłbyś kupić Passata Alltracka lub Audi Allroad i porównać ze starym, jedynie słusznym Sorento.
-
- awansowałem na
- Posty: 27
- Rejestracja: niedziela, 30 listopada 2014, 20:40
- Skąd jesteś: okolice Wawy
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2015
- Kolor: Black Pearl
- Przebieg (km.): 0
- Inny Samochód: Kia Sportage
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Widzę, że coraz więcej nowego Sorento na forum !!!
tak trzymać
i gratulacje dla kolejnego szczęśliwego posiadacza
tak trzymać
i gratulacje dla kolejnego szczęśliwego posiadacza
- KRISKRAK
- To ja
- Posty: 327
- Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
- Skąd jesteś: KRAKÓW
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 249000
- Inny Samochód: ford
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Dziękuję za gratulację, ale pozostałem na razie przy Sorento I .
Sorento III dostałem do testów.
Sorento III dostałem do testów.
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
ZygJe pisze:Witaj BMC, świat jest mały...
Trochę zadziwiła mnie Twoja wypowiedz o przystępnej cenie. W tej lidze cenowej można przebierać i wybierać a i mało kogo stać na takie auto. A ten kogo stać zakręci się za autem uchodzącym za prestiżowe.
Ciekawe, co w tej lidze cenowej (150-170 tys) masz innego do zaproponowania w klasie SUV :D Golasa XC60 ? Bo to chyba jedyna marka premium, która się jeszcze załapie na te widełki cenowe.
-
- awansowałem na
- Posty: 35
- Wiek: 41
- Rejestracja: piątek, 4 grudnia 2015, 08:20
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2015
- Kolor: SunsedRed
- Przebieg (km.): 0
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
No ja w tym przedziale cenowym brałem pod uwagę:
Mitsubishi Outlander
Odrobinę mniejszy, ale to naprawdę odrobinę, przegrał z uwagi na to ze bardziej mi się podobało wnętrze Sorento - bardziej obszerne fotele.
Wcześniej jeździłem nissanem Murano (nawiasem mówiąc, nowe Murano odpadło z uwagi na cenę i brak oferty w europie) a to samochód dla amerykanów, stąd outlander, wydawał się za ciasny.
Skoda Superb
Wariant 2.0 diesel 190Km i start stop + DSG - to niestety porażka, niezależnie od ustawień, eko, normal, sport, + włączony start-stop (władcza się zawsze po uruchomieniu silnika) -start spod świateł, zanim odpalił, mijały wieki, a przy jeździe 60km i wciśnięciu gazu w podłogę, było sporo czasu by wypić kawę, zanim samochód zaczą przyśpieszać, a niby miał mieć DSG, no i to kombi a nie Suv.
Hyundai Tusan
Dobrze wyposażony kosztował tyle co kia, a niestety sporo mniejszy (no i pani w salonie powiedziała że nic mi nie sprzeda bo nic niema), a hyundai santa fe niestety grubo ponad 200 tys.
Nissan x-trail
j.w sporo mniejszy no i tu kolejna wada - brak jakichkolwiek sensownych silników
Byłem w salonie vw, chciałem oglądnąć Tiguana, ale nawet nie wsiadłem, bo jakiś taki karzełkowaty się wydał.
Opel, Ford, jak VW, z tym ze estetyka wnętrza mnie odstraszyła, no i małe. (Nie wiem czy opel dysponuje czymkolwiek większym, ford ma ale nie w Europie/Polsce)
No i w końcu 3 ostatnie na mojej liści:
Subaru Forester
W salonie dostępne wersje:
A) najmniejszy silnik i najgorsze wyposażenie,
B) największy silnik i najwyższe wyposażenie i cena juz z kosmosu,
pozostałych wersji brak, no i akurat mi sie trafiła bardzo niemiła obsługa, strasznie zarozumiała.
Mazda cx5
Po doposażeniu itp. wychodziła kosmiczna cena, a gabaryty, przestronność to jakieś 2/3 może 3/4 sorento.
A teraz wisienka na torcie:
Renault Espace
Teoretycznie to taki niby van, trochę wyższy, wizualnie ciekawy zrobiony by spodobał się komuś kto szuka dużego crossovera. W środku tez robił mile wrażenie, taki trochę kosmita, ale nie wiem co ale cos mi nie pasowało, nie mówię ze znaczek renault, po prostu nie bo nie, może za bardzo środek kosmiczny.
O pozostałych nie pisze typu Volvo, bo jak kolega wcześniej stwierdził, golas.
W salonach audi czy mercedes itp. nawet nie byłem, widziałem cenniki w internecie no i sorry...owszem te samochody są lepsze od kia o 20 może 30%, ktoś powie ze co najmniej 50% - ok nie zaprzeczę, tylko skoro 50% lepsze to niech kosztują 50% więcej a nie 100-150 % więcej ;)
Mitsubishi Outlander
Odrobinę mniejszy, ale to naprawdę odrobinę, przegrał z uwagi na to ze bardziej mi się podobało wnętrze Sorento - bardziej obszerne fotele.
Wcześniej jeździłem nissanem Murano (nawiasem mówiąc, nowe Murano odpadło z uwagi na cenę i brak oferty w europie) a to samochód dla amerykanów, stąd outlander, wydawał się za ciasny.
Skoda Superb
Wariant 2.0 diesel 190Km i start stop + DSG - to niestety porażka, niezależnie od ustawień, eko, normal, sport, + włączony start-stop (władcza się zawsze po uruchomieniu silnika) -start spod świateł, zanim odpalił, mijały wieki, a przy jeździe 60km i wciśnięciu gazu w podłogę, było sporo czasu by wypić kawę, zanim samochód zaczą przyśpieszać, a niby miał mieć DSG, no i to kombi a nie Suv.
Hyundai Tusan
Dobrze wyposażony kosztował tyle co kia, a niestety sporo mniejszy (no i pani w salonie powiedziała że nic mi nie sprzeda bo nic niema), a hyundai santa fe niestety grubo ponad 200 tys.
Nissan x-trail
j.w sporo mniejszy no i tu kolejna wada - brak jakichkolwiek sensownych silników
Byłem w salonie vw, chciałem oglądnąć Tiguana, ale nawet nie wsiadłem, bo jakiś taki karzełkowaty się wydał.
Opel, Ford, jak VW, z tym ze estetyka wnętrza mnie odstraszyła, no i małe. (Nie wiem czy opel dysponuje czymkolwiek większym, ford ma ale nie w Europie/Polsce)
No i w końcu 3 ostatnie na mojej liści:
Subaru Forester
W salonie dostępne wersje:
A) najmniejszy silnik i najgorsze wyposażenie,
B) największy silnik i najwyższe wyposażenie i cena juz z kosmosu,
pozostałych wersji brak, no i akurat mi sie trafiła bardzo niemiła obsługa, strasznie zarozumiała.
Mazda cx5
Po doposażeniu itp. wychodziła kosmiczna cena, a gabaryty, przestronność to jakieś 2/3 może 3/4 sorento.
A teraz wisienka na torcie:
Renault Espace
Teoretycznie to taki niby van, trochę wyższy, wizualnie ciekawy zrobiony by spodobał się komuś kto szuka dużego crossovera. W środku tez robił mile wrażenie, taki trochę kosmita, ale nie wiem co ale cos mi nie pasowało, nie mówię ze znaczek renault, po prostu nie bo nie, może za bardzo środek kosmiczny.
O pozostałych nie pisze typu Volvo, bo jak kolega wcześniej stwierdził, golas.
W salonach audi czy mercedes itp. nawet nie byłem, widziałem cenniki w internecie no i sorry...owszem te samochody są lepsze od kia o 20 może 30%, ktoś powie ze co najmniej 50% - ok nie zaprzeczę, tylko skoro 50% lepsze to niech kosztują 50% więcej a nie 100-150 % więcej ;)
Ostatnio zmieniony niedziela, 24 stycznia 2016, 08:39 przez poli, łącznie zmieniany 1 raz.
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Chętnie odniosę się do tych propozycji, bo te wszystkie auta przerobiłem wzdłuż i wszerz
Mitsubishi Outlander
> Odrobinę mniejszy, ale to naprawdę odrobinę, przegrał z uwagi na to ze bardziej mi się podobało wnętrze Sorento - bardziej obszerne fotele.
No byłem, oglądałem. W środku potwornie plastikowy. Nie mam też z nim dobrego doświadczenia, bo sąsiadowi się posypał silnik przy 60kkm.
Skoda Superb
> Brałem pod uwagę, ale muszę mieć jedno auto 4x4 w lekki teren i jedno w miasto. Superb 4x4 ma za mały prześwit, jednak gdybym szukał auta tylko na autostradę, to pewnie brałbym benzynę 2.0 220KM.
Hyundai Tusan
> Dobrze wyposażony kosztował tyle co kia, a niestety sporo mniejszy (no i pani w salonie powiedziała że nic mi nie sprzeda bo nic niema), a hyundai santa fe niestety grubo ponad 200 tys.
Hyundai to dla mnie zagadka. Niby wyżej pozycjonowany od Kii, ale jakość wykończenia w środku jakby klasę niższa. Tuscon cennikowo w max opcji z metalikiem wychodzi 170kPLN. Jakaś piramidalna bzdura. SantaFe jest mniejszy i droższy, chyba, że grand ale tu już cena przesadzona. Jakość wykończenia IMO jak w Tucsonie - plastik fantastik. Jeździłem Tusconem 1.6 177KM benzyna automat - niby wszystko ok, ale spalanie 11l.
Nissan x-trail
> j.w sporo mniejszy no i tu kolejna wada - brak jakichkolwiek sensownych silników
Niby jest OK, ale brak mocniejszego silnika i kombinacji 4x4 w automacie.
> Byłem w salonie vw, chciałem oglądnąć Tiguana, ale nawet nie wsiadłem, bo jakiś taki karzełkowaty się wydał.
Miałem Yeti więc gabarytowo to praktycznie to samo, zwłaszcza bagażnik.
No i w końcu 3 ostatnie na mojej liści:
Subaru Forester
>W salonie dostępne wersje:
>A) najmniejszy silnik i najgorsze wyposażenie,
>B) największy silnik i najwyższe wyposażenie i cena juz z kosmosu,
Też oglądałem w salonie, trochę pokraczny, silnik benzyna turbo byłby fajny ale bardzo wysokie spalanie.
Mazda cx5
> Po doposażeniu itp. wychodziła kosmiczna cena, a gabaryty, przestronność to jakieś 2/3 może 3/4 sorento.
Ponad 160 tys cena za auto gabarytów Sportage czy Tuscona, poza tym awaryjne silniki w Mazdach no i ponoć kradną
A teraz wisienka na torcie:
Renault Espace
>Teoretycznie to taki niby van, trochę wyższy, wizualnie ciekawy zrobiony by spodobał się komuś kto szuka dużego crossovera. W środku tez robił mile wrażenie, taki trochę kosmita, ale nie wiem co ale cos mi nie pasowało, nie mówię ze znaczek renault, po prostu nie bo nie, może za bardzo środek kosmiczny.
Fajny, ale brak 4x4.
Dodałby jeszcze jedną nowość Ford Edge - niby duży, ale chyba nie większy niż Sorento i ceny w okolicach 200kPLN. Dziękuję.
Nowy Tiguan ma mieć bagażnik >600l, jakoś mi się w to nie chce wierzyć, ale chętnie go obejrzę.
Bzdura jakich mało. Wsiądź do Alltracka czy Insigni Country Tourer, a potem do Sorento i będziesz miał świadomość, jak bardzo jesteś w błędzie. W podwyższonych kombi siedzi się jak w kombi, zwisy zostają, prześwit zwiększa się o 1-2 cm, czyli płacimy tylko za plastiki na nadkolach.
Mitsubishi Outlander
> Odrobinę mniejszy, ale to naprawdę odrobinę, przegrał z uwagi na to ze bardziej mi się podobało wnętrze Sorento - bardziej obszerne fotele.
No byłem, oglądałem. W środku potwornie plastikowy. Nie mam też z nim dobrego doświadczenia, bo sąsiadowi się posypał silnik przy 60kkm.
Skoda Superb
> Brałem pod uwagę, ale muszę mieć jedno auto 4x4 w lekki teren i jedno w miasto. Superb 4x4 ma za mały prześwit, jednak gdybym szukał auta tylko na autostradę, to pewnie brałbym benzynę 2.0 220KM.
Hyundai Tusan
> Dobrze wyposażony kosztował tyle co kia, a niestety sporo mniejszy (no i pani w salonie powiedziała że nic mi nie sprzeda bo nic niema), a hyundai santa fe niestety grubo ponad 200 tys.
Hyundai to dla mnie zagadka. Niby wyżej pozycjonowany od Kii, ale jakość wykończenia w środku jakby klasę niższa. Tuscon cennikowo w max opcji z metalikiem wychodzi 170kPLN. Jakaś piramidalna bzdura. SantaFe jest mniejszy i droższy, chyba, że grand ale tu już cena przesadzona. Jakość wykończenia IMO jak w Tucsonie - plastik fantastik. Jeździłem Tusconem 1.6 177KM benzyna automat - niby wszystko ok, ale spalanie 11l.
Nissan x-trail
> j.w sporo mniejszy no i tu kolejna wada - brak jakichkolwiek sensownych silników
Niby jest OK, ale brak mocniejszego silnika i kombinacji 4x4 w automacie.
> Byłem w salonie vw, chciałem oglądnąć Tiguana, ale nawet nie wsiadłem, bo jakiś taki karzełkowaty się wydał.
Miałem Yeti więc gabarytowo to praktycznie to samo, zwłaszcza bagażnik.
No i w końcu 3 ostatnie na mojej liści:
Subaru Forester
>W salonie dostępne wersje:
>A) najmniejszy silnik i najgorsze wyposażenie,
>B) największy silnik i najwyższe wyposażenie i cena juz z kosmosu,
Też oglądałem w salonie, trochę pokraczny, silnik benzyna turbo byłby fajny ale bardzo wysokie spalanie.
Mazda cx5
> Po doposażeniu itp. wychodziła kosmiczna cena, a gabaryty, przestronność to jakieś 2/3 może 3/4 sorento.
Ponad 160 tys cena za auto gabarytów Sportage czy Tuscona, poza tym awaryjne silniki w Mazdach no i ponoć kradną
A teraz wisienka na torcie:
Renault Espace
>Teoretycznie to taki niby van, trochę wyższy, wizualnie ciekawy zrobiony by spodobał się komuś kto szuka dużego crossovera. W środku tez robił mile wrażenie, taki trochę kosmita, ale nie wiem co ale cos mi nie pasowało, nie mówię ze znaczek renault, po prostu nie bo nie, może za bardzo środek kosmiczny.
Fajny, ale brak 4x4.
Dodałby jeszcze jedną nowość Ford Edge - niby duży, ale chyba nie większy niż Sorento i ceny w okolicach 200kPLN. Dziękuję.
Nowy Tiguan ma mieć bagażnik >600l, jakoś mi się w to nie chce wierzyć, ale chętnie go obejrzę.
tommy pisze:No tak,ale to nowe Sorento to w zasadzie podwyższone kombi z dopędzaną tylną osią. Równie dobrze mógłbyś kupić Passata Alltracka lub Audi Allroad i porównać ze starym, jedynie słusznym Sorento.
Bzdura jakich mało. Wsiądź do Alltracka czy Insigni Country Tourer, a potem do Sorento i będziesz miał świadomość, jak bardzo jesteś w błędzie. W podwyższonych kombi siedzi się jak w kombi, zwisy zostają, prześwit zwiększa się o 1-2 cm, czyli płacimy tylko za plastiki na nadkolach.
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Bzdurą jest jakiekolwiek porównywania Sorento pierwszej generacji z Sorento II i III. Poza nazwą nic tych samochodów nie łączy. W ogóle pisanie o terenowych parametrach samochodów z nadwoziem samonośnym i dopędzaną tylna osią jest bez sensu.
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Nie wiem, gdzie to wyczytałeś, bo pisałem o porównaniu Sorento 3 z podwyższonym kombi (Alltrack, Insignia). A parametry terenowe nawet takiej kostrukcji jak S3 są o wiele lepsze niż zwykłego kombiaka, i dla mnie takie właśnie właściwości wystarczą (las, łąka itp.).
-
- awansowałem na
- Posty: 74
- Rejestracja: środa, 7 września 2016, 12:11
- Skąd jesteś: Baranów
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2016
- Kolor: Metal Stream
- Przebieg (km.): 0
- Kontaktowanie:
Re: Sorento III - prezentacja
Sporo po czasie kiedy wątek był aktywny, ale jako że ostatni miesiąc spędziłem w salonach samochodowych, to mam conieco do powiedzenia w temacie.
Odnoście Nissana X-Trail - dyskwalifikacją jest silnik 130KM, oraz fakt że można wybrać albo 4WD albo automat. Na plus jest cena (da się zejść 15% poniżej katalogu - takie miałem oferty)
Outlander - ten nowy mi się podoba, ale... uparłem się na tempomat aktywny (adaptacyjny) i niestety można go mieć tylko z silnikiem benzynowym - jak dla mnie absurd i strzał w kolano.
Mazda CX5 - bardzo fajne autko, dynamiczne, ładnie się prezentuje. Jeździłem nim w sumie ze 3-4 godziny. Chciałem kupić, ale boli brak AutoHold i fakt wysokiej ceny - 165k pln z paroma dodatkami i autoalarmem który jest w leasingu obowiązkowy. Długo się zastanawiałem, ale odpuściłem.
Renault Espace - bardzo fajne autko, lecz napęd tylko na przód. Wygląd w środku bardzo ok. Fotele rewelacyjne - cieniowana skóra wygląda pięknie. Są wygodniejsze i ładniejsze od tych w Sorento. Do tego mają masaż. Moja małżonka się przy tym aucie upierała. Dostałem bardzo dobrą cenę za full opcję (wszystko poza zagłówkami DVD) - cena była sporo niższa od wspomnianej Mazdy CX5. Niestety z moim wzrostem (194cm) zwyczajnie się nie mieściłem za kierownicą - głową opierałem się o dach. Mógłbym się zmieścić w wersji bez szyberdachu, lecz w max wyposażonej wersji jest do wyboru szklany dach standardowy lub panorama - czyli z bólem serca odpadłem. Dodatkowo do wad dodał bym również mało miejsca w trzecim rzędzie - jest tam mniej miejsca niż w Sorento.
Hyundai Santa Fe - mocno się nad nim zastanawiałem, zwłaszcza po otrzymaniu oferty za full opcję na poziomie sporo niższym niż Sorento (wyszło taniej o 5400). Generalnie auta są niemal bliźniacze (nie mówię o wyglądzie, lecz o jeździe). Zdecydowałem się na Sorento bo po prostu bardziej mi się podobało i tyle.
Po drodze była też Toyota RAV4 Hybrid (z wyjącym silnikiem), Honda CR-V, nad którą się trochę zastanawiałem, ale sprzedawca pokpił sprawę i swoją filozofią nieco mnie zraził do auta. Był też Ford Edge (z czasem oczekiwania na auto kilka miesięcy).
Tak więc wybrałem Sorenot XL z panoramicznym dachem, nawigacją plus (jakość dźwięku pomiędzy wersją standardową a plus to przepaść) no i pakietem technologicznym, bo tempomat aktywny był dla mnie podstawą.
Jeśli ktoś będzie chciał zgłębić moje boje z w/w autami to się jeszcze mogę rozpisać, ale puki co to jedynie słuszny wybór padł na KIA.
Odnoście Nissana X-Trail - dyskwalifikacją jest silnik 130KM, oraz fakt że można wybrać albo 4WD albo automat. Na plus jest cena (da się zejść 15% poniżej katalogu - takie miałem oferty)
Outlander - ten nowy mi się podoba, ale... uparłem się na tempomat aktywny (adaptacyjny) i niestety można go mieć tylko z silnikiem benzynowym - jak dla mnie absurd i strzał w kolano.
Mazda CX5 - bardzo fajne autko, dynamiczne, ładnie się prezentuje. Jeździłem nim w sumie ze 3-4 godziny. Chciałem kupić, ale boli brak AutoHold i fakt wysokiej ceny - 165k pln z paroma dodatkami i autoalarmem który jest w leasingu obowiązkowy. Długo się zastanawiałem, ale odpuściłem.
Renault Espace - bardzo fajne autko, lecz napęd tylko na przód. Wygląd w środku bardzo ok. Fotele rewelacyjne - cieniowana skóra wygląda pięknie. Są wygodniejsze i ładniejsze od tych w Sorento. Do tego mają masaż. Moja małżonka się przy tym aucie upierała. Dostałem bardzo dobrą cenę za full opcję (wszystko poza zagłówkami DVD) - cena była sporo niższa od wspomnianej Mazdy CX5. Niestety z moim wzrostem (194cm) zwyczajnie się nie mieściłem za kierownicą - głową opierałem się o dach. Mógłbym się zmieścić w wersji bez szyberdachu, lecz w max wyposażonej wersji jest do wyboru szklany dach standardowy lub panorama - czyli z bólem serca odpadłem. Dodatkowo do wad dodał bym również mało miejsca w trzecim rzędzie - jest tam mniej miejsca niż w Sorento.
Hyundai Santa Fe - mocno się nad nim zastanawiałem, zwłaszcza po otrzymaniu oferty za full opcję na poziomie sporo niższym niż Sorento (wyszło taniej o 5400). Generalnie auta są niemal bliźniacze (nie mówię o wyglądzie, lecz o jeździe). Zdecydowałem się na Sorento bo po prostu bardziej mi się podobało i tyle.
Po drodze była też Toyota RAV4 Hybrid (z wyjącym silnikiem), Honda CR-V, nad którą się trochę zastanawiałem, ale sprzedawca pokpił sprawę i swoją filozofią nieco mnie zraził do auta. Był też Ford Edge (z czasem oczekiwania na auto kilka miesięcy).
Tak więc wybrałem Sorenot XL z panoramicznym dachem, nawigacją plus (jakość dźwięku pomiędzy wersją standardową a plus to przepaść) no i pakietem technologicznym, bo tempomat aktywny był dla mnie podstawą.
Jeśli ktoś będzie chciał zgłębić moje boje z w/w autami to się jeszcze mogę rozpisać, ale puki co to jedynie słuszny wybór padł na KIA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości