Pytanie o asystenta w wersji S3/FL
Moderator: Moderator
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o asystenta w wersji S3/FL
Według nich działa dobrze, bo auto nie ma zapobiec kolizji, ale zminimalizować skutki :/ Załącza się dopiero parę metrów przed autem poprzedzającym, więc przy dużej prędkości nie zdąży zupełnie wyhamować.
Re: Pytanie o asystenta w wersji S3/FL
Sprawdź w instrukcji obsługi co jest napisane. U mnie w Jeepie jest tak: system ma zapobiegać kolizjom lub łagodzić ich skutki. Z resztą na filmie parę postów wyżej widać wyraźnie, ze system zapobiegł kolizji.
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o asystenta w wersji S3/FL
W nissanie działa taK https://www.youtube.com/watch?v=lIeRWXlnLz8
-
- awansowałem na
- Posty: 47
- Rejestracja: czwartek, 9 lutego 2017, 23:00
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.2 CRDI (197KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2017
- Kolor: Czarny
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Pytanie o asystenta w wersji S3/FL
Instrukcje niezależnie od marki zabraniają testować tego ustrojstwa grożąc śmiercią Można się tylko domyślać dlaczego.
Moim zdaniem ustawiając AEB na największą czułość pierwszy stopień ostrzegania powinien włączać się wcześniej niźli to się dzieje.
Jak już tu opowiadałem latem na Puławskiej uznano, że u mnie jest to do kalibracji ale mi tego nie zrobiono bo nie mieli urządzenia do kalibracji.
W związku z tym, że zamknęli zlecenie bez mojej wiedzy już się do nich więcej nie odzywam. A z robotą czekam do pierwszego przeglądu.
System załączył mi się przez te 20 parę tysi słownie razy. Obydwa przypadki, gdy już prawie wylądowałem komuś na tylnym zderzaku. Wszystko działo się na raz czyli piski i komunikaty na desce. Nie jestem w stanie stwierdzić jakie komunikaty i nie jestem też w stanie stwierdzić czy poza moim hamowaniem auto czyniło też swoje.
Moim zdaniem ustawiając AEB na największą czułość pierwszy stopień ostrzegania powinien włączać się wcześniej niźli to się dzieje.
Jak już tu opowiadałem latem na Puławskiej uznano, że u mnie jest to do kalibracji ale mi tego nie zrobiono bo nie mieli urządzenia do kalibracji.
W związku z tym, że zamknęli zlecenie bez mojej wiedzy już się do nich więcej nie odzywam. A z robotą czekam do pierwszego przeglądu.
System załączył mi się przez te 20 parę tysi słownie razy. Obydwa przypadki, gdy już prawie wylądowałem komuś na tylnym zderzaku. Wszystko działo się na raz czyli piski i komunikaty na desce. Nie jestem w stanie stwierdzić jakie komunikaty i nie jestem też w stanie stwierdzić czy poza moim hamowaniem auto czyniło też swoje.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości