Czyszczenie klimatyzacji
Moderator: Moderator
- Student_x
- możesz mi ufać
- Posty: 1013
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrno Szary
- Przebieg (km.): 307000
- Inny Samochód: Voyager RG
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 50 times
- Kontaktowanie:
Re: Czyszczenie klimatyzacji
We wszystkich książkach jakich czytałem i szkoleniach na jakich byłem z klimatyzacji, zawsze jest że klima ma być włączona, zimno na maxa i wentylator gdzieś na 3 biegu. Ozon w zimnej temperaturze , dłużej się rozkłada, lepiej działa. Rurka najlepiej przy zasysie powietrza z obiegu wewnętrznego, najczęściej gdzieś pod nogami pasażera.Ozonator tylko na zewnątrz po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, po drugie, nie da się robić Ozonu z ozonu, więc nie zwiększamy stężenia w aucie jak mu wsadzimy duży sprzęt do środka. Ozon jest cięższy od powietrza , ale dzięki nawiewom , krąży po aucie, i tak na prawdę jest bez różnicy czy stoi ozonator wysoko czy nisko, po prostu po połowie czasu pracy zalecanej na dane auto, on nie ma za bardzo co przetwarzać.
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Czyszczenie klimatyzacji
Nie jestem przekonany Maksymalne stężenie o3 w aucie uzyskujemy, kiedy ozonator jest w środku, a nie kiedy ozon dopompowywany jest z zewnątrz do środka auta i miesza się z powietrzem ? Układ klimatyzacji wyłączony ? A jak wtedy będzie odgrzybiony ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości