Witam, będę się rozstawał ze swoim pomidorem, rozważam III, ale mam uraz po moim egzemplarzu.
jak by się ktoś mógł wypowiedzieć jak to działa w praktyce.
czy klocki faktycznie szybko idą? Czy silnik nie sprawia problemów? Czy jeśli jest system start/stop i czy ktoś już go wyciął? Jak zawieszenie, elektryka, może już jakieś mniejsze naprawy?
Czy za 2,2 i dodatkowe 20 kuni warto płacić? I czy ten samochód jeździ po błocie/piachu/łąkach - czy napęd na 4 buty jest picem? (ja wiem, że to jest bulwarówa a nie auto w teren, ale jednak mogło by to się nie kopać polnych drogach;) )
wdzięczny za wasze opinie...
Jak się sprawuje SIII
Moderator: Moderator
- Pain_xp
- moja ranga
- Posty: 155
- Wiek: 38
- Rejestracja: piątek, 20 grudnia 2013, 10:50
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 280000
- Kontaktowanie:
- aerofan
- moja ranga
- Posty: 130
- Rejestracja: środa, 20 stycznia 2016, 13:13
- Skąd jesteś: Poznań
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Imperial
- Przebieg (km.): 1
- Inny Samochód: Rapid
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Jak się sprawuje SIII
Z dopłatą do 2.2 to poczekaj do nowego roku, zobaczymy co zrobią z akcyzami, bo jakby wprowadzili tak jak zapowiadają, to 2.2 powinien być tańszy od 2.0 :D
W teren może i by mogło być, ale jednak prześwit i zwisy są bardziej jak w podniesionym kombi niż w SUVIE.
Silnik 2.0 185KM bardzo daje radę, zwłaszcza w trybie Sport. I nie pali dużo jak na taką kolubrynę (u mnie średnio 8-9 mieszane). Na chwilę obecną dopłata do 2.2 jest wysoce nieuzasadniona.
Zawieszenie - u mnie coś lekko puka z tyłu i nie można było tego zlokalizować. Wymienili amory, ale to chyba nie to do końca, niby jest lepiej, ale nadal czasem puka. Ale tylko słychać powoli i na dziurach, więc luz. Ogólnie bardzo komfortowo się jedzie.
Dla mnie najważniejsze - można śmigać na autostradzie grubo powyżej dopuszczalnej i nie czuć, że się jedzie takim wołem.
W teren może i by mogło być, ale jednak prześwit i zwisy są bardziej jak w podniesionym kombi niż w SUVIE.
Silnik 2.0 185KM bardzo daje radę, zwłaszcza w trybie Sport. I nie pali dużo jak na taką kolubrynę (u mnie średnio 8-9 mieszane). Na chwilę obecną dopłata do 2.2 jest wysoce nieuzasadniona.
Zawieszenie - u mnie coś lekko puka z tyłu i nie można było tego zlokalizować. Wymienili amory, ale to chyba nie to do końca, niby jest lepiej, ale nadal czasem puka. Ale tylko słychać powoli i na dziurach, więc luz. Ogólnie bardzo komfortowo się jedzie.
Dla mnie najważniejsze - można śmigać na autostradzie grubo powyżej dopuszczalnej i nie czuć, że się jedzie takim wołem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości