Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Bodzion
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 2219
Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
Skąd jesteś: SBE
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: srebrno - szary
Przebieg (km.): 135000
Inny Samochód: CBR 1100 XX
Has thanked: 17 times
Been thanked: 99 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#31 Postautor: Bodzion » środa, 3 lipca 2013, 21:29

Murzyn_1313_Maximus pisze:Mój nowy nabytek obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

Murzyn - jak ja kocham te dobrze wyposażone sprzęty z UK :)
Widzę scotoiler - to chyba standard na wyspach :)
A grzane manetki i alarm jest ? Bo angole według mojej wiedzy te 3 elementy uważają za niezbędne.

Dobra - ja się chwaliłem kilka postów temu moim BlackBirdem.
A teraz czas na nowego członka rodziny - sprzęt dla mojego syna:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


To Suzuki SV650 k3.
Małe modyfikacje: kierownica ABM, przewody oplot, crash pady LSL, usunięty "bocian" (błotnik tylny) itp
Oryginalny, potwierdzony dokumentami z TUV przebieg 8 700km
Nieco przepłaciłem powyżej rynku ale... ten egzemplarz ma coś specjalnego :tup:
Jest legalnie zarejestrowany na 25kW mocy ( zdławiony ), aby spełniał wymagania kategorii A2, przynajmniej w dokumentach... :tup:

Awatar użytkownika
Greg78
moja ranga
moja ranga
Posty: 151
Wiek: 45
Rejestracja: poniedziałek, 8 listopada 2010, 15:30
Skąd jesteś: Wadowice
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 115000
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#32 Postautor: Greg78 » piątek, 5 lipca 2013, 14:15

A ja mam teorię za sobą i na razie 4 godziny wyjeżdżone na kat A.... spodobało mi się, a marzenia trzeba spełniać
"Nie planuj każdej chwili, bo może okazać się, że zaprzepaścisz najciekawsze momenty swojego życia."

Bodzion
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 2219
Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
Skąd jesteś: SBE
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: srebrno - szary
Przebieg (km.): 135000
Inny Samochód: CBR 1100 XX
Has thanked: 17 times
Been thanked: 99 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#33 Postautor: Bodzion » piątek, 5 lipca 2013, 14:20

Jako człowiek z dużym doświadczeniem na moto powiem Ci jedno - nie kupuj niczego co będzie miał większy potencjał od Twoich umiejętności.
Kup sobie na początek jakieś przyjazne jeździdło tak max. do 600 cm i max. do 70 koni.
Na następne, silniejsze i szybsze przyjdzie czas jak zdobędziesz więcej doświadczenia.
Nie wiem w jaki segment celujesz - ale wszędzie jest w czym wybierać :yes:

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#34 Postautor: Admin » piątek, 23 sierpnia 2013, 14:35

Pierwsza przymiarka ...

Obrazek

chyba zaczyna mi się to podobać :hmm:
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
dynamic
To ja
To ja
Posty: 395
Wiek: 45
Rejestracja: czwartek, 20 października 2011, 17:23
Skąd jesteś: Mazowsze-W-wa/Kurpie
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2007
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 215000
Inny Samochód: BMW E46 3.0 D 270KM
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#35 Postautor: dynamic » piątek, 23 sierpnia 2013, 15:49

Pasuje jak ulał :gpost:
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni :)

Awatar użytkownika
Witka1
To ja
To ja
Posty: 359
Wiek: 75
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 20:13
Skąd jesteś: k.Wrocławia-13 km
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrny metalik
Przebieg (km.): 312100
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#36 Postautor: Witka1 » piątek, 23 sierpnia 2013, 21:21

Trochę adidasy nie pasują do tego motocykla....

Awatar użytkownika
marcel
To ja
To ja
Posty: 294
Wiek: 42
Rejestracja: niedziela, 24 kwietnia 2011, 18:11
Skąd jesteś: Łódz/Aleksandrów.Ł
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2002
Kolor: srebrny metalik
Przebieg (km.): 173000
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#37 Postautor: marcel » sobota, 24 sierpnia 2013, 12:10

Admin bardziej by ci pasowało coś takiego :rolley:
Obrazek

Awatar użytkownika
Murzyn1313
expert
Posty: 5427
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
Skąd jesteś: Afryka :)
Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Przebieg (km.): 120000
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#38 Postautor: Murzyn1313 » sobota, 24 sierpnia 2013, 12:27

Jak Admin będzie tyle piwa pił to bedzie misial mieć taki skuter Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Witka1
To ja
To ja
Posty: 359
Wiek: 75
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 20:13
Skąd jesteś: k.Wrocławia-13 km
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrny metalik
Przebieg (km.): 312100
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#39 Postautor: Witka1 » sobota, 31 sierpnia 2013, 19:42

O to mój ZABYTEK z 1957 r. -AWO 425T.
31. 08.2013 zostałem czwartym posiadaczem AWO 425T z 1957 r.
U trzeciego właściciela przeleżał 25 lat.
Motocykl posiada oryginalny lakier jest w 90% na oryginalnych częściach,
zapala na kopa, jedzie, wymaga kilku korekt m.in. renowację gaźnika itp.

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony niedziela, 1 września 2013, 22:21 przez Witka1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Murzyn1313
expert
Posty: 5427
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
Skąd jesteś: Afryka :)
Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Przebieg (km.): 120000
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#40 Postautor: Murzyn1313 » sobota, 31 sierpnia 2013, 19:47

wow. super moto. już w tamtych czasach montowali wał kardana???
no i te siedzisko pasażera super wygląda, pewnie miał trochę strachu w oczach hihi
Obrazek

Awatar użytkownika
Witka1
To ja
To ja
Posty: 359
Wiek: 75
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 20:13
Skąd jesteś: k.Wrocławia-13 km
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrny metalik
Przebieg (km.): 312100
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#41 Postautor: Witka1 » sobota, 31 sierpnia 2013, 20:13

Pierwsza seryjna produkcja AWO 425T/Turist/ rozpoczęła się 09.1950 r w Fabryce Suhl DDR.
Wszystkie AWO napędzane są kardanem/dyfer/.

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 59
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#42 Postautor: krzysiek ardie » niedziela, 1 września 2013, 08:06

Murzyn_1313_Maximus pisze:wow. super moto. już w tamtych czasach montowali wał kardana???
no i te siedzisko pasażera super wygląda, pewnie miał trochę strachu w oczach hihi


Poczytaj sobie o BMW R-32 pierwszy motocykl wyprodukowany przez Bayerische Motoren Werke (Bawarskie Zakłady Silnikowe) w 1923 produkowany bodajże do 1926 właśnie miał wał kardana i wszystkie motocykle motocykle za wyjątkiem serii F i G posiadają do dzisiaj przeniesienie napędu wałem Kardana.
Co do wału kardana w AVO i powstania tego motocykla trzeba cofnąć się do początku 1942 r kiedy Hitler wymusił całkowite przeniesienie produkcji motocykli do Eisenach ( byłe NRD) tak aby główna fabryka w Monachium mogła zająć się wyłącznie silnikami. Zakład w Eisenach został przejęty przez Związek Radziecki a był on w posiadaniu wszystkich niezbędnych narzędzi produkcyjnych i zapasów części do produkcji tak więc mógł zaraz po wojnie produkować wszystkie modele motocykli przedwojennych. Odbywało się to pod nazwą BMW po wielu procesach, prawnie zakazano w 1951 r. zakładowi w Eisenach prowadzenia działalności pod nazwą BMW. Fabryka w Eisenach zaczęła więc oferować produkty pod nazwą „EMW”. Po wojnie Rosjanie nie zdemontowali linii produkcyjnych firmy "Simson" z Suhl, powołali do życia rosyjską spółkę Awtowelo, lepiej znaną pod skrótem Awo. W oparciu o części i część maszyn z zakładu BMW z Eisenach w 1949 r. rozpoczęto produkcję Awo 425 będącego kopią BMW R 23.

takie to zawiłe losy powstania AWO kolegi Witka 1
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 7225
Wiek: 59
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 474 times
Been thanked: 331 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#43 Postautor: krzysiek ardie » niedziela, 1 września 2013, 08:06

Murzyn_1313_Maximus pisze:wow. super moto. już w tamtych czasach montowali wał kardana???
no i te siedzisko pasażera super wygląda, pewnie miał trochę strachu w oczach hihi


Poczytaj sobie o BMW R-32 pierwszy motocykl wyprodukowany przez Bayerische Motoren Werke (Bawarskie Zakłady Silnikowe) w 1923 produkowany bodajże do 1926 właśnie miał wał kardana i wszystkie motocykle motocykle za wyjątkiem serii F i G posiadają do dzisiaj przeniesienie napędu wałem Kardana.
Co do wału kardana w AVO i powstania tego motocykla trzeba cofnąć się do początku 1942 r kiedy Hitler wymusił całkowite przeniesienie produkcji motocykli do Eisenach ( byłe NRD) tak aby główna fabryka w Monachium mogła zająć się wyłącznie silnikami. Zakład w Eisenach został przejęty przez Związek Radziecki a był on w posiadaniu wszystkich niezbędnych narzędzi produkcyjnych i zapasów części do produkcji tak więc mógł zaraz po wojnie produkować wszystkie modele motocykli przedwojennych. Odbywało się to pod nazwą BMW po wielu procesach, prawnie zakazano w 1951 r. zakładowi w Eisenach prowadzenia działalności pod nazwą BMW. Fabryka w Eisenach zaczęła więc oferować produkty pod nazwą „EMW”. Po wojnie Rosjanie nie zdemontowali linii produkcyjnych firmy "Simson" z Suhl, powołali do życia rosyjską spółkę Awtowelo, lepiej znaną pod skrótem Awo. W oparciu o części i część maszyn z zakładu BMW z Eisenach w 1949 r. rozpoczęto produkcję Awo 425 będącego kopią BMW R 23.

takie to zawiłe losy powstania AWO kolegi Witka 1

-- niedziela, 1 września 2013, 08:08 --

Witka1 pisze:Pierwsza seryjna produkcja AWO 425T/Turist/ rozpoczęła się 09.1950 r w Fabryce Suhl DDR.
Wszystkie AWO napędzane są kardanem/dyfer/.



Super stan nie maluj go przypadkiem
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
Witka1
To ja
To ja
Posty: 359
Wiek: 75
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 20:13
Skąd jesteś: k.Wrocławia-13 km
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrny metalik
Przebieg (km.): 312100
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#44 Postautor: Witka1 » niedziela, 1 września 2013, 18:39

Dziękuję Kolego krzysiek ardie
za zawiłą historię fabryki AWO i za wsparcie.

PS.
Ty byłeś pierwszy, któremu powiedziałem,że przymierzam się do kupna AWO,
zapytałeś, który typ, powiedziałem o tym ze zdjęcia. Powiedziałeś kupuj i nie zwlekaj
- jeszcze raz Dziękuję.
Ostatnio zmieniony niedziela, 1 września 2013, 22:19 przez Witka1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hunter
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3755
Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
Skąd jesteś: Toruń
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: nie dotyczy
Kolor: DARK GREY
Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
Has thanked: 21 times
Been thanked: 123 times
Kontaktowanie:

Re: Kąt motocyklowy, czyli o2o wśród nas...

#45 Postautor: hunter » niedziela, 1 września 2013, 20:00

Witka, gratuluję zakupu.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA


Wróć do „MOTORYZACJA”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości