Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Moderator: Moderator
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Dzisiaj otrzymałem dostęp do kilku testerów diagnostycznych.
Właściwie to jak zaczęto wynosić je z magazynu oniemiałem i nie wiedziałem na co mam najpierw patrzeć
Jest to sprzęt specjalnie przystosowany do samochodów koreańskich .
Z ciekawostek to przy wyborze samochodu mamy nawet jaką wersje Sorento chcemy sprawdzić czy koreańską , USA czy europejską .
Jest to sprzęt mogący w 100 % zastąpić sprzęt serwisowy.
A dlaczego trzy ?
Otóż w każdym , nawet najlepszym sprzęcie może się zdarzyć , że czegoś nie potrafi dokładnie zdiagnozować bo dodatkowo potrzebny jest jakiś parametr i żeby nie powiedzieć "nie da się" używa się kilku zaawansowanych testerów.
Sprzęt na razie nie jest używany i według mnie się marnuje więc postaram się dowiedzieć co można z nim zrobić i jak go wykorzystać na potrzeby Forum.
Ciekawi mnie szczególnie kodowanie kluczyków i zmiany parametrów skrzyni biegów .
Oczywiście testery nadają się nie tylko do Sorento I ale i dwójki czy trójki , jak również do innych marek .
W tej chwili nie mam żadnych pilotów ani kluczyków do zaprogramowania, czy nawet błędów w samochodzie , ale muszę coś pokombinować , bo ten temat bardzo mnie zainteresował.
Właściwie to jak zaczęto wynosić je z magazynu oniemiałem i nie wiedziałem na co mam najpierw patrzeć
Jest to sprzęt specjalnie przystosowany do samochodów koreańskich .
Z ciekawostek to przy wyborze samochodu mamy nawet jaką wersje Sorento chcemy sprawdzić czy koreańską , USA czy europejską .
Jest to sprzęt mogący w 100 % zastąpić sprzęt serwisowy.
A dlaczego trzy ?
Otóż w każdym , nawet najlepszym sprzęcie może się zdarzyć , że czegoś nie potrafi dokładnie zdiagnozować bo dodatkowo potrzebny jest jakiś parametr i żeby nie powiedzieć "nie da się" używa się kilku zaawansowanych testerów.
Sprzęt na razie nie jest używany i według mnie się marnuje więc postaram się dowiedzieć co można z nim zrobić i jak go wykorzystać na potrzeby Forum.
Ciekawi mnie szczególnie kodowanie kluczyków i zmiany parametrów skrzyni biegów .
Oczywiście testery nadają się nie tylko do Sorento I ale i dwójki czy trójki , jak również do innych marek .
W tej chwili nie mam żadnych pilotów ani kluczyków do zaprogramowania, czy nawet błędów w samochodzie , ale muszę coś pokombinować , bo ten temat bardzo mnie zainteresował.
-
- Jestem
- Posty: 839
- Rejestracja: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 18:01
- Skąd jesteś: SK
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
U Andrzeja był bogaty Mikołaj
Fajne sprzęty na tej szafce. Czekam na pierwsze testy
Fajne sprzęty na tej szafce. Czekam na pierwsze testy
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Niezły zestaw , mało używany , chyba tylko do szkoleń .
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
To nie mój sprzęt , tylko jednego warsztatu w Warszawie .
Nieużywany , bo nie ma na czym ale już ja go przetestuję, zobaczę do czego się nadaje , namówię właściciela na współpracę i zobaczymy co z tego wyjdzie .
Chodzi o to aby w razie czego było gdzie podjechać . Co ciekawe , warsztat zna się na "kijankach" i mają trzy podnośniki ponad 4 tony a nie tak jak w innych 2.5 albo kanały.
Jak na razie to zleciłem im założenie linki do hamulca ręcznego a oni zamiast założyć to odkręcili koła , zdjęli tarcze , nasmarowali miedzią śruby szczęki , klocki i wszystkie ruchome elementy i złożyli to wszystko spowrotem . Gdybym nie widział przez szybę to bym nie uwierzył . Potem od razu na Stację Diagnostyczną na rolki , a tam... równy wykres jak łąka , na zielono .
Nieużywany , bo nie ma na czym ale już ja go przetestuję, zobaczę do czego się nadaje , namówię właściciela na współpracę i zobaczymy co z tego wyjdzie .
Chodzi o to aby w razie czego było gdzie podjechać . Co ciekawe , warsztat zna się na "kijankach" i mają trzy podnośniki ponad 4 tony a nie tak jak w innych 2.5 albo kanały.
Jak na razie to zleciłem im założenie linki do hamulca ręcznego a oni zamiast założyć to odkręcili koła , zdjęli tarcze , nasmarowali miedzią śruby szczęki , klocki i wszystkie ruchome elementy i złożyli to wszystko spowrotem . Gdybym nie widział przez szybę to bym nie uwierzył . Potem od razu na Stację Diagnostyczną na rolki , a tam... równy wykres jak łąka , na zielono .
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Zawsze tak robiłem , jedyna szansa że klient nie wróci .
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Taki upierdliwy klient dla którego muszą po starych szafach grzebać to faktycznie zmorą może być .
Jak włączyłem ten największy tester to połączył się z Koreą czy tam Chinami i zaczął się aktualizować
Dawno nie używany .
Jak włączyłem ten największy tester to połączył się z Koreą czy tam Chinami i zaczął się aktualizować
Dawno nie używany .
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Może są niepotrzebne skoro tak się kurzą w szafie , mogę jeden przygarnąć .
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Już jeden z naszych kolegów czytając to zgłosił się na testy .
Podobno długo już nie może rozwiązać swojego problemu , potrzeba mu do tego pełnej diagnostyki .
Sprawdzimy jak to działa , zrobię z tego reportaż
Podobno długo już nie może rozwiązać swojego problemu , potrzeba mu do tego pełnej diagnostyki .
Sprawdzimy jak to działa , zrobię z tego reportaż
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11422
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 354 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Jak to działa to wiadomo , bierzesz kabelek i patrzysz w tą skrzynkę .
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Testery diagnostyczne, pełna serwisówka, kodowanie kluczy, wtrysków, wypalenie filtra
Jak to zobaczyłem to mało nie zarwałem się na równe nogi, aby żonie zameldować wyjazd służbowy. Mój czołg jednak obecnie jest na zabiegach upiększających zdarzę więc ochłonąć. Tyle rzeczy do sprawdzenia, parametrów do przestawienia... lepsze niż kolejka elektryczna.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości