chyba będzie trzeba też sprawdzić....
co do wygody obsługi , mam jedynie porównanie z VW, które ma to na manetce od kierunków lub jako osobna manetka, mniejsza lekko za tą pierwszą. Fajnie, że pokazuje zadaną prędkość itp, że można przeskakiwać o 1 lub 10 i w ogóle, ale nie zliczę ile razy wcisnął się kierunek (który 3 razy błysnął) a w wersji mniejszej, kiepsko się do niego dobrać.
w Sorento mam guzik CRUSE zawsze włączony, jest na zasadzie wciskasz wyciskasz, zastanawiałem się wręcz "po co wyłącznik tempomatu....", więc nie wiem co u was jest nie tak, ale poza obsługą na kierownicy od praktycznie zakupu tempo jest "always on" i wręcz potrafię przejechać pół województwa na samych guzikach na kierownicy plus tiptronik...
Przyśpieszanie na tempomacie.
Moderator: Moderator
- Pain_xp
- moja ranga
- Posty: 155
- Wiek: 38
- Rejestracja: piątek, 20 grudnia 2013, 10:50
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 280000
- Kontaktowanie:
- ntgale
- możesz mi ufać
- Posty: 1329
- Rejestracja: sobota, 30 listopada 2013, 18:54
- Skąd jesteś: ___
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Been thanked: 1 time
Re: Przyśpieszanie na tempomacie.
W benzynowym jest tak jak piszesz, a w dieslu jakiś geniusz wymyślił, że ten klawisz jest monostabilny, za każdym razem trzeba tempomat włączyć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości