URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 5w1
PROSTOWNIK Z ROZRUCHEM KOMPRESOR LATARKA USB 12V
firmy GEKO
Cena 287 zł ( oficjalny sklep marki GEKO )
Urządzenie może służyć jako urządzenie wspomagające rozruch aut z silnikiem benzynowym , jak i diesla.
Posiada kompresor 250 PSI do pompowania kół i materacy.
Dwa gniazda elektryczne DC 12 V do ładowania urządzeń zasilanych prądem stałym (do 11 amper), takich jak lodówki czy lampy.
Dwa porty USB do ładowania komórek , nawigacji itp.
Latarkę.
Urządzenie posiada wbudowany akumulator 12V 20Ah i ładuje się w czasie jazdy , natomiast na postoju , w nocy może zasilać lodówkę lub ładować telefony czy nawigacje.
Jeśli chodzi o jakość to nie jest najlepsza .
Pierwszy egzemplarz , który do mnie dotarł miał wyłamaną klapkę gdzie chowa się zasilacz , przycisk USB był porysowany i wciśnięty w obudowę a zasilacz bez tabliczki znamionowej.
Po reklamacji przysłano drugi , już bez tych wad , ale po pierwszym użyciu padł wskaźnik ciśnienia w kompresorze i na stałe pokazuje cały czas 2 atmosfery .
Teraz kilka testów .
Urządzenie nie uruchomi Kia Sorento 2.5 CRDi bez akumulatora , nie uruchomi również auta z silnikiem 1.9 DCi .
Wniosek z tego, że można uruchomić jedynie auto z rozładowanym akumulatorem, co jest napisane w instrukcji (bateria wspomagająca rozruch)
Nie mam w tej chwili rozładowanego akumulatora, więc sprawdzę to przy pierwszej możliwej okazji.
Pompowanie kół .
Do napompowania koła do 2.0 atmosfery urządzenie potrzebuje 10 minut ( po takim czasie należy wyłączyć urządzenie )
Uważam , że urządzenie jest bardzo przydatne, ale nie ten model.
Ideałem byłoby takie , które potrafiłoby uruchomić samodzielnie samochód , ale nie wiem czy takie jest.
Na rynku jest bardzo dużo podobnych urządzeń w cenach od 150 zł do kilku tysięcy.
Musze przetestować jakieś inne, ten nie spełnia swojej funkcji.
Ciekawe czy ktoś ma jeszcze jakieś doświadczenia z podobnym urządzeniem.
Urządzenie rozruchowe - booster GEKO 5W1
Moderator: Moderator
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- Xors
- teraz jestem
- Posty: 483
- Wiek: 39
- Rejestracja: czwartek, 29 września 2016, 10:21
- Skąd jesteś: Białystok
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: złoty
- Przebieg (km.): 155
- Inny Samochód: Grand Vitara, AudiTT
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento 2,4B+G
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Urządzenie rozruchowe - booster GEKO 5W1
Po roku użytkowania mogę stwierdzić, że urządzenie wielofunkcyjne 5W1 Geko nie sprawdza się w Sorento.
Wady:
Kompresor.
Koło od Renault 195/60/15 przez 10 minut nabija do 2.0
Koło od Sorento 245/70/16 przez 10 minut nabija do 1.1
Jest za wolny. Podejrzewam , że ma wydajność 20l/min.
Po napompowaniu powyżej 1 atmosfery przewód nie sięga w najwyższy punkt koła.
Ciekawostka .
Firma u której to kupiłem chyba już nie chce tego sprzedawać ( najnowsza oferta na Allegro )
Wady:
Kompresor.
Koło od Renault 195/60/15 przez 10 minut nabija do 2.0
Koło od Sorento 245/70/16 przez 10 minut nabija do 1.1
Jest za wolny. Podejrzewam , że ma wydajność 20l/min.
Po napompowaniu powyżej 1 atmosfery przewód nie sięga w najwyższy punkt koła.
Ciekawostka .
Firma u której to kupiłem chyba już nie chce tego sprzedawać ( najnowsza oferta na Allegro )
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Urządzenie rozruchowe - booster GEKO 5W1
Nie wiem czemu ma służyć zabezpieczenie współczesnych prostowników przed zastąpieniem nimi akumulatora? Tak samo gdy akumulator jest padnięty to nie zaczyna ładowania. Nie ma to jak taki stary "zdielano w sssr" IMPULS ELEKTRONKA (pisane cyrylicą), waży z 15kg, kwadratowy klocek, ma pasek na ramię, głównie używam do napędu wyciągarki zamontowanej na lawecie. Sprawdza się, trzyma prąd przez wiele tygodni, ma tryb boost, daje 6-12-24v, działa jako niezależny akumulator. Nie ma usb radia i prysznica ...
Niestety - szukałem w googlu - ciężko będzie znaleźć coś takiego - ja kupiłem na wyprzedaży AMW.
Niestety - szukałem w googlu - ciężko będzie znaleźć coś takiego - ja kupiłem na wyprzedaży AMW.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości