Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Moderator: Moderator
- dlubacz
- moja ranga
- Posty: 101
- Wiek: 32
- Rejestracja: czwartek, 6 listopada 2014, 12:03
- Skąd jesteś: Wałbrzych
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 243000
- Inny Samochód: Alfa 166 2.4 JTD 20v
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Troszkę nieprecyzyjnie się wyraziłem...
Poprawiam: Szkoda, że z przodu nie ma sztywnego mostu...
Fakt: Z przodu Sorcie mają most z niezależnym zawieszeniem, który uniemożliwia windowanie ich wyżej
Poprawiam: Szkoda, że z przodu nie ma sztywnego mostu...
Fakt: Z przodu Sorcie mają most z niezależnym zawieszeniem, który uniemożliwia windowanie ich wyżej
-
- jestem
- Posty: 2
- Wiek: 43
- Rejestracja: poniedziałek, 16 listopada 2015, 16:08
- Skąd jesteś: Kończyce Wielkie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Z chęcią bym zamówił takie podkładki kompletne na przód i tył jak to ma być podniesione ale o 60mm bym chciał bo mam koła 17 ". Szkoda że nikt nie chce podać wymiarów jakie mają być na szpile i otwory, ciekawi mnie również jak to ma być z tyłu bo nigdzie nie znalazłem zdjęcia tyłu. Prosił bym o kontakt osoby która się tym zajmuje jeśli by mogła poświęcić swój cenny czas.
sztymon1
- sztaba
- MODERATOR
- Posty: 1895
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 7 stycznia 2016, 16:57
- Skąd jesteś: Suwałki
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: EB
- Inny Samochód: zmota
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 crdi 2003 r
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 25 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
sztymon1,poświęć swój cenny czas i przeglądnij forum.Wszystko znajdziesz na temat liftu.
K up
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
I nne
A uto
Radość z jazdy zaczyna się tam,gdzie kończy się ekonomia
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Szymon możesz pomarzyć budy w polifcie nie da się podnieść
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- awansowałem na
- Posty: 43
- Rejestracja: środa, 9 maja 2018, 10:08
- Skąd jesteś: włocek
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Black
- Inny Samochód: Leon
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
przepraszam za odkop
Mam pytanko odnośnie sprężyn i podkładek
Mam sprężyny H&R i chce założyć daystary 2 cale, coś jeszcze trzeba przedłużyć oprócz tylnych amorków?
Mam pytanko odnośnie sprężyn i podkładek
Mam sprężyny H&R i chce założyć daystary 2 cale, coś jeszcze trzeba przedłużyć oprócz tylnych amorków?
- hawerek
- Jestem
- Posty: 2085
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 8 sierpnia 2013, 09:57
- Skąd jesteś: Goleniów (ZGL)
- Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Inny Samochód: Seat Leon FR
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 31 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Ale H&R masz już na Lift 2" czy standardzik. Bo jeżeli nasz już 2" i chcesz dołożyć Daystary kolejne 2" to mogą być problemy: za krótkie wahacze dolne przednie (nie ustawisz prawidłowego kąta pochylenia zwrotnicy), wał napędowy tylny może już być na granicy rozsuniecia. I z tego co pamiętam to jeszcze półośki mogą być zbytnio "przegięte".
Yokohama Geolandar A/T-S, USEL, Lift 2" - przód i tył sprężyny IronMan
- hawerek
- Jestem
- Posty: 2085
- Wiek: 44
- Rejestracja: czwartek, 8 sierpnia 2013, 09:57
- Skąd jesteś: Goleniów (ZGL)
- Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 180000
- Inny Samochód: Seat Leon FR
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 31 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
W takim bądź razie możesz mieć problem. Do tej pory nikt z forum nie podniósł na sprężynach więcej niż 2". Dodatkowo niektórzy podnosił karoserię na podkładkach, co w sumie mogło dawać wrażenie około 3-4".
Yokohama Geolandar A/T-S, USEL, Lift 2" - przód i tył sprężyny IronMan
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
krzysiek ardie pisze:Szymon możesz pomarzyć budy w polifcie nie da się podnieść
- Ooo! Czy to pewne, że nie da się podnieść budy w polifcie???
Co jest przyczyną tej niemożności?
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Za krótkie śruby mocujące budę do ramy, wejdź pod auto i zobacz
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Czyli mogę w polifcie jedynie dać max 5 cm na zawieszeniu? Dobre i to, lift budy mniej daje, według mnie, bo rama i tak zostaje niżej. A kół większych wstawiać raczej nie planuję.
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Ja tak szczerze to mam w d...e te wszystkie lifty, co to Ci da że zrobisz dwa cale jak tylny most będzie dalej miał taki prześwit jak fabryczny fizyki nie da się oszukać.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Nie masz racji! Przykład: przejazd przez muldę lub wysoką miedzę albo próg w poprzek itp. Mostem nie zawadzisz, a na brzuchu możesz zawisnąć. Albo w głębokim błocie - most przejdzie, a podwozie może się całą powierzchnią "wkleić". Popytaj doświadczonych offroadowców.
Podnosząc zawieszenie zwiększasz: kąt wejścia, zejścia i rampowy.
Podnosząc zawieszenie zwiększasz: kąt wejścia, zejścia i rampowy.
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Co do kątów się zgadzam, reszta to dupa i daj sobie spokój z offroadem w wykonaniu Sorento, tak się składa, że w pracy bardzo często korzystam z właściwości "terenowych" tego wozidła Jak Ci się marzy offroad to nie to auto, polecam Lada Niva, Uaz 469, Suzuki Jimmy albo Vitara, Land Rover Defender, to auto waży 2,5 tony jedyną jego zaletą jest rama, pseudoreduktor i wygląd.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- moje konto
- Posty: 200
- Rejestracja: poniedziałek, 29 października 2018, 22:28
- Skąd jesteś: Podlasie
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Przebieg (km.): 200000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Sprężyny i podkładki - 55 mm w górę
Akurat Nivę mam i faktycznie wszędzie wjedzie, bo krótka! Ale też mało luksusowa i mało pojemna, na szosie niestabilna. Nie zamierzam Sorento używać do offroadu - bo za szkoda, ale zjechać z szosy na polne drogi i leśne ścieżki - jak najbardziej. Wiem, że to nie jest terenówka. Myślałem, czy by nie kupić Jeepa, ale tam z kolei dłuższa i szybsza jazda po szosie wymaga samozaparcia. Tak więc na szosy i sporadycznie drogi polne i leśne - Sorento będzie lepsze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości