Lift Sorento
Moderator: Moderator
- kioterapia
- To ja
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 14 stycznia 2016, 18:04
- Skąd jesteś: wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny metalic
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Lift Sorento
Dlatego po podniesieniu trzeba poszerzyć i wtedy nic się nie buja, jedzie jak po sznurku.
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- kioterapia
- To ja
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 14 stycznia 2016, 18:04
- Skąd jesteś: wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny metalic
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Jechałem za takim ,kupa śmiechu ,szkoda że nie małem kamerki, łosia to napolowaniu zaliczysz, o teście zapomni....
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Lift Sorento
Bo jechałeś za kimś kto ma lift kiepsko zrobiony.
Moje Sorento po lifcie jest stabilniejsze w zakrętach niż przed liftem.
Moje Sorento po lifcie jest stabilniejsze w zakrętach niż przed liftem.
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- kioterapia
- To ja
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 14 stycznia 2016, 18:04
- Skąd jesteś: wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny metalic
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
- cezio77
- możesz mi ufać
- Posty: 1111
- Wiek: 46
- Rejestracja: sobota, 27 września 2014, 11:42
- Skąd jesteś: Ostróda
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Nissan Micra
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 24 times
Re: Lift Sorento
Próbowałem.
Śmierdzi, jest żylasty, nie polecam.
Śmierdzi, jest żylasty, nie polecam.
"Głupiec myśli, że ma dość rozumu; mędrzec wie, jak wiele mu brakuje".
- kioterapia
- To ja
- Posty: 375
- Rejestracja: czwartek, 14 stycznia 2016, 18:04
- Skąd jesteś: wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny metalic
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Żeby zniwelować efekty podwyższania koła muszą być po za obrysem, po co pogarszać trakcję, można polepszyć tylko przez dystanse
- Owca007
- To ja
- Posty: 298
- Wiek: 36
- Rejestracja: piątek, 29 września 2017, 10:07
- Skąd jesteś: Zwrócona
- Inny Samochód: KIA Sportage
- Twoje poprzednie Sorento: Kia Sportage 2.0 CRDI XL + Dużo Więcej + CHIP :)
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Nie zapominajmy przy tym wszystkim o zbieżności na niej można delikatnie zmienić kąt o jakieś 3 stopnie oponom to nie zaszkodzi, a stabilność się poprawi. Ale i tak najlepiej jak idzie w górę to musi być szerzej.
Ostatnio zmieniony niedziela, 19 listopada 2017, 22:27 przez Owca007, łącznie zmieniany 1 raz.
Kierowca bombOWCA fanatyk przeróbki i modernizacji motoryzacji
-
- jestem
- Posty: 16
- Wiek: 42
- Rejestracja: wtorek, 8 sierpnia 2017, 05:55
- Skąd jesteś: Starogard Gd.
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Inny Samochód: Volvo s60
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Cześć.
Nieświadomie kupiłem i założyłem do Sorci felgi o innym et i teraz kola wystają poza obrys jakieś 1-2cm.
Czy to jest legalne?
Czy nie obciąża to w jakiś sposób zawieszenia, bo jadąc na tych kolach w lesie coś kilka razy łupnęło i w tylnym kole, jakby kolo zahaczyło o błotnik i przy pelnym skręcie w prawo,jadąc do tylu coś obciera.
Sorcia bez liftu,dunczyk na sztywnych tylnych amorach.
Edit
Aha i dodam jeszcze, że rozmiar felg i opon standardowa (R16 245/70)
Nieświadomie kupiłem i założyłem do Sorci felgi o innym et i teraz kola wystają poza obrys jakieś 1-2cm.
Czy to jest legalne?
Czy nie obciąża to w jakiś sposób zawieszenia, bo jadąc na tych kolach w lesie coś kilka razy łupnęło i w tylnym kole, jakby kolo zahaczyło o błotnik i przy pelnym skręcie w prawo,jadąc do tylu coś obciera.
Sorcia bez liftu,dunczyk na sztywnych tylnych amorach.
Edit
Aha i dodam jeszcze, że rozmiar felg i opon standardowa (R16 245/70)
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Oczywiście że koła nie mogą wystawać poza obrys samochodu, co ładnie pokazał mój przedmówca ("przedpiszca" ). Tylko, ze to nie jest wiedza tajemna z naszego forum a przepisy Prawa o Ruchu Drogowym. A jak jest zakaz skrętu w lewo to Sorentem można?....
-
- jestem
- Posty: 16
- Wiek: 42
- Rejestracja: wtorek, 8 sierpnia 2017, 05:55
- Skąd jesteś: Starogard Gd.
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Inny Samochód: Volvo s60
- Has thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Oczywiście wcześniej przeczesałem googla,ale liczyłem na odpowiedz w stylu.
Jest nie legalne,ale nie przejmuj sie bo ja juz jeżdze tak 2 lata i nikt mi nic nie zrobił.
Jest nie legalne,ale nie przejmuj sie bo ja juz jeżdze tak 2 lata i nikt mi nic nie zrobił.
Re: Lift Sorento
tommy pisze: A jak jest zakaz skrętu w lewo to Sorentem można?....
Idąc dalej tym tokiem rozumowania to można, bo....
Ociera tylko w prawo.
- regi
- dobry jak...
- Posty: 777
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 20 października 2010, 14:55
- Skąd jesteś: Nowy Sącz
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: granatowy ?
- Przebieg (km.): 130000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
BuchuOEM pisze:regi pisze:Daj spokój. Nie będziesz miał wyższego Sorento od mojego. Z tyłu do nadkola mam jakieś 100cm a z przodu 96cm. Poza tym mam do tego odpowiednią szerokość i auto pomimo wysokości, trzyma się na zakrętach jak gokart
Jak gokart ale tył lata na boki podczas normalnej jazdy. Nie buja się tylko przesuwa na boki.
Amortyzatory są okey, sprężyny z podkładkami na miejscu. A tył sobie lata nawet jadać bardzo powoli.
Chwilowo nie mam pomysłu przez co. Może macie jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje? Gdyby ktoś tak dźwigał sorento pasuje dorobić dłuższe wahacze. Bo sworznie są skrajnie wygięte, wrzucę fotkę.
Ale żal ją obniżać. A i w terenie jest bardzo niestabilna. Tam gdzie normalnie przejeżdżałem w sobotę omc nie położyłem mojej nowej Pani.
Nie - to nie był offroad jakiś nadzwyczajny. Po prostu jechałem na ujście Dunajca, mam blisko domu. W pewnym momencie jest sytuacja, że trzeba pojechać ścianą wału a później ominąć betonową zaporę z czasów wojny.
I na wale mało brakowało (byłem na dwóch kołach dobrze, że miałem trochę miejsca żeby ją posadzić na 4łapy z powrotem) już miałem ciepło
Za to w mieście wygląda supper, trzeba uważać parkując na krawężniku, żeby na jakąś hondę przypadkiem nie wyjechać .
Sztywność z tyłu zlikwidujesz w bardzo prosty sposób. Popatrz na końcówki drążka stabilizacyjnego. Są napięte. Musisz je przedłużyć, czego ja już nie zrobiłem. Można to zrobić nawet na aucie. Trzeba je przeciąć w połowie. Dwa końce zagwintowac i wkręcić w środek nakrętkę przedłużaną. Nawet taką na 100mm. Wtedy będziesz miał regulację naprężenia drążka. Auto będzie bardziej komfortowe i pozbędziesz się efektu ruchliwego tyłu.
Wyższy +130mm (5 cali)
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck
265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]
- BuchuOEM
- moje konto
- Posty: 177
- Wiek: 33
- Rejestracja: niedziela, 22 października 2017, 12:46
- Skąd jesteś: Pałuszyce
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Fiat UNO
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Ciekawe... Nie wpadłem na to spróbuję dzięki. Teraz kombinuję co zrobić z wałem. Czy wyjąć krzyżak i zaadaptować jakieś jabłko.
Muszę jeszcze zmienić przewody hamulcowe na dłuższe i pomyśleć co zrobić ze sworzniami. Albo jednak odpuścić i wyjąć te dystansy.
Zobaczymy
Muszę jeszcze zmienić przewody hamulcowe na dłuższe i pomyśleć co zrobić ze sworzniami. Albo jednak odpuścić i wyjąć te dystansy.
Zobaczymy
Jeździjmy tak aby było nas więcej, nie mniej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości