Ratowanie "Dzika" - część 1 i część 2 zakończona sukcesem

Instruktarze, akcesoria i porady, wolna dyskusja

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
łysyKielce
coś umiem
coś umiem
Posty: 704
Wiek: 60
Rejestracja: sobota, 7 sierpnia 2010, 08:11
Skąd jesteś: Kielce
Inny Samochód: Micubisi
Twoje poprzednie Sorento: 2006 (po lifcie), 2.5 CRDI automat. Jakie było? Najwspanialsze......
Has thanked: 7 times
Kontaktowanie:

Re: Ratowanie "Dzika" - część 1 i część 2 zakończona sukcese

#16 Postautor: łysyKielce » sobota, 12 listopada 2011, 04:38

A jak potoczyły się dalsze losy Dzika? Czy w ogóle się potoczyły :11 ?

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Ratowanie "Dzika" - część 1 i część 2 zakończona sukcese

#17 Postautor: Admin » sobota, 12 listopada 2011, 12:26

Historia Dzika zakończyła się w innym wątku , o naprawie nagrzewnicy :kwink:
a właściwie trwa do dzisiaj ..........
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek


Wróć do „Poza szlakiem”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości