Podłokietnik
Moderator: Moderator
-
- moje konto
- Posty: 203
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2019, 15:10
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Rok: 2011
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 184000
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Podłokietnik
Część. Jak wyjąć wnękę podłokietnika? Nie chce rozkręcać całego tunelu. Tylko wyjąć wnękę. Poza śrubami pod tym wymoszczeniem wewnątrz są po bokach zatrzaski czy co? Da się to podważyć? Dajcie znać bo mam duże umiejętności w łamaniu plastików a nie chciałbym tego znowu zrobić ;)
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Podłokietnik
Nie da rady wyjąć samej wnęki musisz demontować całą konsolę poziomą nie ma dużo roboty 10 minut na maxa
1.Zdejmujesz gałkę selektora z ( drazek do wybierania pozycji AT),
2.za pomocą dzwigni z tworzywa ( do demontazu elementów tapicerki)podważasz górna pokrywę mechanizmu selektora ( jest jako całość z uchwytami na kubki) iściągasz ją
3.Odpinasz złącze elektryczne pokrywy
4.Za pomocą wkrętaka lub narzędzia specjalnego zdejmujesz osłonę tylną konsoli podłogowej.
5.Odłączyć złącze - kostkę
6.Zdejmujesz osłonę boczną ( na styku konsoli i tunelu pionowego pod deską rozdzielczą)
7.Wyjąć wkładkę schowka w podłokietniku
8.Odkręcasz 5 śrub z góry ( 3 w schowku ) i 2 przy selektorze.
9. Odkręcasz 4 śruby z boku konsoli podłogowej
10. Odpinasz kostę elektryczną i gotowe.
Moja rada jak chcesz to robić w temp. poniżej 10 stopni to ostrożnie , tworzywo elementów wewnętrzych SII jest kruche - księgowy i recykling się kłania.
1.Zdejmujesz gałkę selektora z ( drazek do wybierania pozycji AT),
2.za pomocą dzwigni z tworzywa ( do demontazu elementów tapicerki)podważasz górna pokrywę mechanizmu selektora ( jest jako całość z uchwytami na kubki) iściągasz ją
3.Odpinasz złącze elektryczne pokrywy
4.Za pomocą wkrętaka lub narzędzia specjalnego zdejmujesz osłonę tylną konsoli podłogowej.
5.Odłączyć złącze - kostkę
6.Zdejmujesz osłonę boczną ( na styku konsoli i tunelu pionowego pod deską rozdzielczą)
7.Wyjąć wkładkę schowka w podłokietniku
8.Odkręcasz 5 śrub z góry ( 3 w schowku ) i 2 przy selektorze.
9. Odkręcasz 4 śruby z boku konsoli podłogowej
10. Odpinasz kostę elektryczną i gotowe.
Moja rada jak chcesz to robić w temp. poniżej 10 stopni to ostrożnie , tworzywo elementów wewnętrzych SII jest kruche - księgowy i recykling się kłania.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
-
- moje konto
- Posty: 203
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2019, 15:10
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Rok: 2011
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 184000
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Podłokietnik
Haha dzięki za opis. Początek jak do wyjęcia radia. Reszta ok, nie rozumiem tylko pkt 4 co to jest "osłona tylna konsoli podlogowej". Masz na myśli "dupkę tunelu" w której jest gniazdo zapalniczki? Jak się to odpina/odczepia?
Zasadniczo chce przejść przewodami pod fotelem pasażera do schowka, więc jeśli da się tylko dupkę zdjąć to załatwi mi to całą sprawę, bo schowek przewiercę wewnątrz w kierunku podłogi i tyle.
Daj proszę halo
Zasadniczo chce przejść przewodami pod fotelem pasażera do schowka, więc jeśli da się tylko dupkę zdjąć to załatwi mi to całą sprawę, bo schowek przewiercę wewnątrz w kierunku podłogi i tyle.
Daj proszę halo
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Podłokietnik
Tak to dupka , tylko ostrożnie podważaj -najlepiej w dwóch punktach - powodzenia
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
-
- moje konto
- Posty: 203
- Rejestracja: wtorek, 4 czerwca 2019, 15:10
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Rok: 2011
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 184000
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Podłokietnik
Reasumując. Dupka jest na zatrzaski. Czy możesz mi tylko jeszcze powiedzieć ile ich jest i naj jakiej mniej więcej wysokości?
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Podłokietnik
Nie pamiętam ile było zatrzasków - dupkę ściągałem tylko raz, jak jechałem z kablem do CB i było to dawno. Pamiętam,że podgrzewałem plastik suszarką.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości