Napęd 4x4 Sorento II
Moderator: Moderator
- YakuzzaPL
- moje konto
- Posty: 222
- Wiek: 38
- Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2018, 21:12
- Skąd jesteś: Świnoujście
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 240000
- Inny Samochód: Audi A4 B6
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Napęd 4x4 Sorento II
Mam pytanie odnośnie używania napędu 4x4 w Sorento II. Czy zawsze macie włączony napęd na 4 kapcie? Czy należy go włączyć tylko jak jest mokra nawierzchnia bądź podczas wjazdu w teren? Czytałem trochę w instrukcji ale tam pisze że napęd wyłącza się powyżej 60km/h o ile dobrze pamiętam.
- kamax
- moje konto
- Posty: 170
- Rejestracja: niedziela, 11 grudnia 2011, 20:21
- Skąd jesteś: Gdańsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2013
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 170000
- Inny Samochód: Honda Africa Twin
- Twoje poprzednie Sorento: Fajne - lubiłem je.
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: Napęd 4x4 Sorento II
Napęd cały czas mam na ,,AUTO" i jak potrzebuje to się sam załącza.
Miałem zerwany wieloklin przenoszący napęd na tylna os przez co nie była ona napędzana i auto zupełnie inaczej jeździło, przy szybszym ruszaniu trzeba bylo trzymac mocno kierownice bo przód zrywał przyczepność i autem ciezko bylo trafic w ulice wniosek z tego, że tył się dołącza nawet na prostej suchej jezdni ( może u mnie trochę w tym pomaga przesterowanie komputera na 240 KM i 500 Nm )
4x4 włączam tylko na śniegu jak jadę w miarę wolno albo gdzies w jakims błotku ale wtedy przewaznie tez wylanczam ESP, bo strasznie muli i nie ma frajdy z jazdy.
Miałem zerwany wieloklin przenoszący napęd na tylna os przez co nie była ona napędzana i auto zupełnie inaczej jeździło, przy szybszym ruszaniu trzeba bylo trzymac mocno kierownice bo przód zrywał przyczepność i autem ciezko bylo trafic w ulice wniosek z tego, że tył się dołącza nawet na prostej suchej jezdni ( może u mnie trochę w tym pomaga przesterowanie komputera na 240 KM i 500 Nm )
4x4 włączam tylko na śniegu jak jadę w miarę wolno albo gdzies w jakims błotku ale wtedy przewaznie tez wylanczam ESP, bo strasznie muli i nie ma frajdy z jazdy.
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: Napęd 4x4 Sorento II
Napęd 4x4 masz włączony w SII cały i jest dostosowywany automatycznie do warumnków drogowych i zmienia się rozdział napędu pomiędzy osiami. Przycisk 4x4 służy do włączenia stałego ( nie do końca) rozdziału 50 x50 napędu pomiędzy osiami.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
- YakuzzaPL
- moje konto
- Posty: 222
- Wiek: 38
- Rejestracja: czwartek, 12 lipca 2018, 21:12
- Skąd jesteś: Świnoujście
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 240000
- Inny Samochód: Audi A4 B6
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość